Miten laihdun nopeasti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.09.2008 - 10:34

mene rasvaimuun ei ole muuta nopeaa keinoa,hitaasti laihdutus antaa pysyvämmän tuloksen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.09.2008 - 10:46

Laihdutus vinkki #1: Vaihda kahvi vihreään teehen!

Ala juoda vihreää teetä kahvin sijaan, tulet jo tämän elämänmuutoksen takia laihtumaan jopa 4,5kg kuudessa viikossa. Tämä siksi että kahvissa on orgaanisia happoja, jotka nostavat verensokeri-, insuliinitasoa. Insuliini estää rasvan poistumista kehostasi. Kun siirryt vihreään teehen, saat tarvitsemasi kofeiinin pysyäksesi pirteänä, mutta insuliinitasosi laskee ja kehon rasva alkaa kulumaan suhteellisen nopeaa tahtia. Kokeile itse ja huomaa miten jo tämä pieni elämäntavanmuutos saa sinut tuntemaan olosi paremmaksi (ja näyttämään paremmalta)!

Laihdutus vinkki #2: Juo paljon vettä päivän aikana!

Nyt kun aloin puhua juomisesta, jatkan vielä samalla linjalla toisen vinkin kohdalla. Veden juonti. Se on toinen todella tärkeä asia. Sinä olet 75 % vettä. Veden juonnilla on monta hyvää puolta. Tässä niistä muutama. Mitä enemmän juot vettä, sitä vähäemmän kehosi tuntee tarpeelliseksi säilöä sitä kehoosi; turvotus vähenee! Juo herättyäsi kaksi lasia vettä, se antaa kropallesi virkistävän vaikutuksen. Juo päivän aikana kolme litraa vettä, pidä vesipullo ulottuvillasi koko päivän, näin ollen juot kokoajan. Vedessä ei ole kaloreita joten myös ennen ateriointia on hyvä juoda lasillinen vettä, joka täyttää vatsaasi ja näinollen et syö niin iso annosta ruokaa. Voit myös sekoittaa välillä veteen jotain vähäkalorista mehutiivistettä (esim Funlight). Laihdutuksen yhteydessä on tärkeää juoda vettä, jotta kuona-aineet pääsevät poistumaan kehosta. On myös hyvä luoda rutiineja vedenjuontiin; esim. kaksi lasia heti kun herää, lasillinen aamupalan jälkeen, ruokailujen välissä jne. Veden juonti myös auttaa pitämään nälkää loitolla. Lisää tästä vielä myöhemmin...

kanattaa pistää googlen hakusanaksi nopea laihdutus, sieltä saat tietoa kysymykseesi. oman vastauksenikin kopioin yhdestä sivusta tuolla hakusanalla.

Lähteet:
google

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2008 - 11:54

etsi netitstä dieetit ja lentoemäntä dieetti on tehokas

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2008 - 12:33

no mulla se kävi aikanaan niin, että vaihdoin eväät kerralla, söin kyllä, mutta söin kaikkea sellaista mitä ennen en ollut syönyt, ja lopetin kaiken sen mitä aiemmin olin mussuttanut. Maha ja ruuansulatus oli niin ihmeissään, ei osanut oikein käyttää hyväkseen mitää ja paino putosi kolinalla. Paljon tietty riippuu siitä mikä on lähtötilanne ja mitkä tavoitteet. (noi aiemmin tarjotut konstit ovat varmasti paljon 'terveempiä')

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2008 - 00:31

Aloita urheilu ja syö enemmän.
Kun koet urheilun jälkeen tulevan hyvän olon tunteen niin et malta lopettaa etkä kärsi esim. pelkän veden juonista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2008 - 11:39

Et mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2008 - 13:02

Herbalifen tuotteilla. Se ei kyllä tapahdu nopeasti, riippuu tietenkin mikä on lähtöpainosi. Tottakai vähärasvaisempat tuotteet, hedelmät, kasvikset, runsaskuituiset leivät ym. ja liikunta auttavat painon pudotuksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2008 - 12:54

1:n kilon pudottamiseen täytyy vähentää 7500 kcl, eli katsoa mitä syö ja liikkua enemmän, joten nopeasta laihduttamisesta ei ole juurikaan hyötyä kuin hetkellisesti. Sen jälkeen painoa tulee tuplaten lisää. Vuorokauden kaloritarve ei saa alittaa sitä määrää minkä perusaineenvaihdunta tarvitsee ja se pitää laskea yksilökohtaisesti.