Oletko koskaan joutunut rikoksen uhriksi?

Avainsanat: rikoksen uhri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.09.2010 - 09:50

Olen joutunut ja vielä linjaautossa ,nuorimies hyökkäsi päälleni,kun puolustin erästä poikaa.Asia meni käräjille ,mutta mitään korvauksia en kerennyt saada,kuntekijä kuoli huumeisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.09.2010 - 09:53

Kyllä. Kauan aikaa sitten autoni varastettiin. Auto löytyi myöhemmin ilman renkaita ja erikoisvanteita, olin juuri ostanut uudet renkaat. Vakuutukseni onneksi korvasi koko potin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 09:58

No ei suurempia, lompakkovarkaus, kävelysauvat, hyvät karitsan nahkaiset hanskat ja valkoinen kävelykeppi. Juu tuli Pihlajistossa ollessa naapurin tumma mies pyytämään saako hän soittaa
puhelimella, oli vielä lankapuhelin. Ja kuis sattuikaan siinä puhelimen alla oli 50 raha, en muista euroko vai
markka, se lähti soittajan mukaan. ei ollut maahanmuuttaja vaan aito suomalainen romaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 10:53

Aivan pieniä tapauksia vaan: käsilaukku on viety kädestä Kanariansaarilla.
Autoon on yritetty murtautua.
Pahin kai oli, kun poika ryöstettiin 2009 taiteiden yössä Töölönlahdella - olkalaukku vietiin. Silloin kyllä tuntui pahalta. Pankkikortti kuoletettiin heti, mutta pojan ja hänen kavereiden fiilikset olivat kyllä vähän aikaa miinuksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 11:18

Kyllä, kun puutarhakoristeitani varastettiin, ja kerran ulkomailla, kelloni varastettiin ranteesta, oli etninen henkilö ja kelloni upea ja hintava, sain sen kylläkin 2 päivän päästä takaisin, mutta tarjoilija sai potkut, sain viikon lounaskupongit siihen ravintolaan, en niitä ikinä käyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 14:05

Lompakko varastetiin työpaikalla, 2 eri tapausta. Viimeisimmillä "keikalla" meni myös muutaman kuukauden vanha kännykkä. Suomenlahden eteläpuolelle kuulemma niitä rahdattiin.... oli oikein "äksonia" lähitienoolla eli ammattivarkaita asialla.
Ulkomailla ei ole ollut edes rikoksen yritystä vaikka koko elämäni ajan (lähes) olen eripuolilla trampannut. Itäblokin maat on jääneet väliin ja saa jäädä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 14:15

En ole rikoksen uhri.Luojan onni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 15:17

Pikku juttuja, jotain netissä ostamaani tuotetta en ole saanutkaan vaikka olen maksanut.
Mutta joka pennin saanut kyllä asianomaisilta takaisin, kerran tein poliisiasian hinta ei ollut kovin iso mutta siltikin päätin tehdä tikusta asiaa. Ja 3 päivää ennen oikeudenkäyntiä hän maksoi ja soitin poliisille että kaikki OK joten peruutetaan koko homma. Hänelle olisi tullut kallis 25€ olisi ollut vielä 1500€ päälle oikeudenkäynti kuluja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 15:27

Olen. Työnantaja maksoi liian pientä palkkaa ja siitä sitten väännettiin kun se mulle selvisi....joutui maksamaan perästä päin puuttuvat liksat....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 17:17

Mitään pahempaa ei ole tapahtunut, jotain pientä on viety.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 18:18

Ulkomailla ollessani taskuvaras iski. Onneksi olin varautunut ja rahaa oli päivän tarve mukana. Jaoteltuna eri taskuihin varotoimenpiteenä. Yksi tasku vain tyhjeni. Taitavasti tehty ja lienee ansainnut varaskin palkkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 19:18

Varastohäkistä on kerran viety lähes kaikki, mitä siellä oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 19:43

Pari polkupyörää varastettu..Ja kerran taskusta viety rahat,kun olin rahastajan hommissa...ja ruokatuolla jäi rahat takin taskuun linja-autoon..Siinä meni rahat millä meinasin ostaa lapsille vaateita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.10.2010 - 00:12

Jo vain.