Onko sinua koskaan petetty?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.09.2010 - 10:21

Jos tarkoitat rakkaus pettämistä niin en tiedä,mutta muuten kyllä minua on petetty esim marjakaupoissa,ikinä en osta puolukoita mitä myydään rekasta ja on valmiiksi laitettu ämpäriin,rupesivat käymään melkein heti ,kun rekan perävalot katosivat,olivat raakoina kerättyjä.Jostain syystä emme silloin päässeet itse puolukkaan tai niitä ei silloin meiltäpäin löytynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.09.2010 - 09:58

Kyllä vain. Täytyy vain ottaa ne elämän kokemuksina ja -koulutuksena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 10:04

Jos tarkoitat, että tavarapörsseissä, niin ei ole.
Jos menemme sinne romantiikan ja uskollisuuden alueelle, niin olen siinäkin niin sinisilmäinen,
että en luule, että olisi petetty.
Olisin ottanut omani pois vaikka toisen päältä, sitten jatkoa ei tietäisi mitä sitten tapahtuisi.
En ole päässyt kokeilemaan.
Mutta vielähän ehdin, kun kiirettä pidän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 11:28

On useasti, jos olen kertonut jotain henk.koht. niin eikös se sama juttu ole tullut parin viikon päästä takaisin ja matkalla vielä muuttunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 14:07

En tiedä mitä pettämistä tarkoitat. En ole joutunut petoksen uhriksi, en ole mitenkään sinisilmäinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 14:16

Ei ole petettykään. Luojan onni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 15:14

Joskus on joskus ei, sitä tulee opittua elämää oman kantapäänkautta.
Nyt osaan olla jo melko kyyninen muutamiin asioihin, mutta silti en ole sinisilmäinen koskaan ollut. Joten kaikkeen en ole koskaan uskonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 15:27

On, monellakin tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 17:18

Kyllä, ja monestikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 18:15

Pettymyksen tunne on joskus kolahtanut ja pahasti. Ei suurempia aineellisia vahinkoja, mutta tunnepuoli pahoin reistaili. Tässäkin tapauksessa aika lienee haavatkin parantanut. Onneksi ei tapahtunut läheisten toimesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 19:20

Ex-aviomies paljastui pettäjäksi ja senpä vuoksi hän onkin nyt ex.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 19:45

Ei ole ainakaan tiedossa,että olisi petetty..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 21:06

jos on niin se on sitten tehty senverran taitavasti ettei ole tullut tietooni ja jäänyt minua jurppimaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 07:52

Kyllä ja raskaasti, mutta mies on exä enkä ole antanut hänelle anteeksi enkä aio antaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 15:43

Ei ainakaan tietooni ole tullut. Antaisin kyllä anteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.10.2010 - 00:12

Näihin kilometrilukuihin päästyä ei ole siltä voinut välttyä.