Kuka ex-urheilija mahtoi olla?Hyvä näin.www.iltalehti.fi/uutiset/201...5_uu.shtml

Avainsanat: ex-urheilija

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.09.2010 - 08:58

Ulkomaalais taustaiset naiset tietysti burghasa juokevat niin ei kaksinen huippu-urheilija tarvitse olla.
Kerrompa samoilla nurkilla vuosikymmeniä sitten tapahtuneen. Poliisi oli hälytetty selvittämään tappelua ja aidanpäällä istunut mies lähti juoksemaan pakoon. Setäni nuorena innokkaana "lentävänä" kirmaisi miehen kiinni. Tämä kyselelemään; miten sait kiinni kun olen juossut 100m 10,6. Setäni vastasi hänen juosseen 10,5. Toinen tuohon kuka sä olet tuollaisia miehiä meidän maaotteluporukka tarvitsisi.
Miehellä oli tapahtumassa ollut vain katselijan osa.

Setäni kertoi ettei sen jälkeen ole lähtenyt kiinni juoksemaan, tulevat seuraavalla kierroksella suoraan syliin kun levittää kätensä. Olisko tuossa itua?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.09.2010 - 09:16

Hattu korkealle ja kovaa vauhtia tälläiselle herrasmiehelle tai-naiselle. On törkeää nuo ryöstöt ja varkaudet.
Sitä ei tiedä koskaan missä se vaara piilee. henkilö, joka lähti avuksi, arvioi kykyjensä riittävän moiseen
tekoon.Ja kun vielä kaikenlisäksi oli naisista kysymys, ei ehkä väkivaltainen vastustaminen tullut niin voimakkaasti esiin.
Ja vaatimattomuus kaunistaa kiinniottajaa, siinä moni poika ja tyttö olisi pian nimensä laittanut
julkisuuteen. On meillä vielä hyviäkin ihmisiä. Kiitos siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 09:42

Se oli häneltä päivän hyväteko,hyvä,että sai toisen kiinne niin eiköhän sen toisenkin nimi tule ilmi.Vanhuksiin kohdistuva on lisääntynyt huimasti.ja se on tietysti pahasti,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 10:13

Fiksu urheilija, ettei halunnut nimeään lehteen, Hienoa, että ihmiset välittävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 15:08

Fiksu todella kun ei halua kunniaa siitä.
Kunnioitetaan tätä EX Urheilijaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 17:28

Luin juuri jutun, todella fiksu mies oli. Tuollaiset naiset äkkiä telkien taakse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 18:07

Artsi (Arto Bryggare) varmaan aitoi esteiden yli ja nappasi voron kiinni. Tämä oli ensimmäinen, joka tuli mieleen. Pika-aitojen ainoa suomalainen mitalisti. Jos arvaus meni pieleen niin en harmistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 20:01

Kyllä nykyään sattuu kaikenlaista..että pitää olla varuillaan...ihan törkeetä alkaa ryöstämään vanhusta...10 pisettettä tälle ex urheilijalle..oli ripeetä toimintaa..