Tunnetko koskaan,että olet tosi väsynyt??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.10.2010 - 00:06

Tällä hetkellä olen tosi väsynyt, enemmän henkisellä kuin ruumiillisella puolella.

Kysyjän kommentti

Koita jaksaa Ida..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.09.2010 - 22:09

Kyllä montakertaa tunnen itseni väsyneeksi vaikka ei ole edes kauheesti rehkinytkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 07:33

Todella joskus tuntuu olo niin väsyneeltä ( ja välillä ei edes syytä tiedä mistä moinen väsymys on pukannut päälle) ettei edes uni tule silmään...
Silloin laitan itseni pötkölleni ja elokuvan päälle ja siinä sitten killittelen niin kauan kunnes nukahdan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 07:45

Kyllä minä monesti tunnen olevani tosi väsynyt, yleensä jos on ollut paljon tärkeitä pohdittavia asioita niin sen jälkeen kun on ratkaissut asiat niin tulee väsymys ja tuntee että tankki on tyhjä, en minä fyysistä väsymistä huomaa muuta kuin kipuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 09:19

Kyllä tunnen aina joskus, että olen tosi väsynyt, olen pikkuhiljaa huomannut, että toimeni vievät enemmän aikaa kuin ennen, vanhuus tulee niinkuin varjo, ei sitä aina huomaakkaan.
Mutta mitäs eläkeläiselle merkitsee heittää pitkäkseen jos silta tuntuu ja on siihen mahdollisuus.
Ei ole huili aika ole keneltäkään poissa, vaan omaa hyvinvointia on pidettävä esillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 09:45

Kyllä tunnen.Ja joka aamu tämä tunne on minulla ollut nyt syksy aikaan on vaikea herätä aamulla,kun väsyttää niin paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 09:48

Väsymistäkin on kahdenlaista. On mukavaa olla fyysisesti väsynyt ja nukahtaa auvoiseen uneen. Henkinen väsyminen (stressaantuminen) ei tuo toivottua unta ja herätessään ei tunne virkistyneensä. Molemmista on kokemusta. Stressitilanteesta pitäisi päästä mahdollisimman pian eroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 14:18

Oikein kunnon väsymistä olen tuntenut kovastikkin. Sänkyyn on kallistunut. Herättyään on katsellut ,että olenko nukkunut mitä kello.Tietämmättömänä tästä maailmasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 15:28

Juuri nyt kun on muutto takana ja vaikka mitä vielä tekemättä ja huusholli ihan sekaisin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 17:31

Kyllä minä väsynyt olen. Jos saisi edes kuukauden aikaa itselleen, ja voisi kaiken unohtaa vähäksi aikaa, niin kyllä tekisi terää. Mutta liian hyvää ollakseen totta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 18:03

Kun istualtaan nukkuu, vaikka telkkari toitottaa yhtä mittaa lienee todella väsynyt. Siihen kyllä herään, jos mamma telkkarin sulkee. Silloin sanon: "Älä sulje, katselen vielä". Niinhän se on! Telkkarin tehtävähän on näyttää kuvaa ja toistaa ääntä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 15:48

Olen tuntenut suurta väsymystä useasti, mutta nyt ole löytänyt avun väsymykseen ja kolotuksiin. Taas riittää virtaa ja jaksaa touhuta lastenkin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 17:33

Joka aamu ennen kello 10 :)