Onko muilla sauna ilta.

Olimme justiin saunassa ja tuli niin hitsin kiva olo.Oli perunannosto päivä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.09.2010 - 17:59

Ei ollut eilen, mutta tänään kyllä. Mökkisaunan lauteilta aatokset rientää kohden tähtitaivasta ja kuunsiltaa.

Kysyjän kommentti

Kiitokset kauniit kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.09.2010 - 20:38

eilen oli, eipä viitsi tänään lämmitellä kun ei tullut muutenkaan hikoiltua (oli kravattipäivä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 20:44

Eipä ollut, vaikka putipudas saunapaikka on mutaman metrin päässä asuntoni yhteydessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 20:52

Kyllä varmasti kiva olo,kun ollut perunan nosto ..ja saanut kunnon löylyt otettua..
Ei meillä tänään sauna lämmennyt...mutta huomenna käyn uimahallin saunassa...kun menen kutosalille ja uiminen sen jälkeen..
Pitäisi vielä minunkin loput perunat nostaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 22:05

Ei tänään saunottu,kun asun kerrostalossa ja meidän vuoro on lauantaina.Huomenna on lenkkisauna,mutta en käy siellä,kun iho kuivaa muutenkin liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 22:45

Ei tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 07:34

Perjantaina ainoastaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 10:08

Meillä ei ole varsinaisia saunapäiviä, mutta eilen lämmitettiin. Tilasin aina-valmis-kiukaan, jota nyt innolla odotellaan, saunassa tulee kylminä iltoina käytyä varmaankin useammin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 17:33

Iltoja vain Bongari, en minä tänään jaksa saunoa. Lauantaina viimeksi lämmitin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.10.2010 - 00:03

Topela.