Uskotko että on planeetta jossa on elämää .Oikein elämää.

Itse joskus mietin .Mitä silloin tapahtuu.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.09.2010 - 10:30

Tuntuisi aika uskomattomalta, että koko maailmankaikkeus olisi luotu vain meitä varten.

Kysyjän kommentti

Kaunis kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.09.2010 - 20:31

Saattaa olla, ei kai meidän pieni Maa planeettamme ainoa ole asukkaistaan, se ei ole uskottavaa..
Mutta matkat taitavat olla liian pitkät joten en usko että pääsemme sinne tai he tänne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 20:31

Vaikka olen Raamatun sanaan uskova ihminen, niin kieltämättä ajatteln elämää suurempia asioita.
Todisteita tästä ei ole olemassa.
Ajatukissani päädyn aina samaan loppupisteseen, jospa Kaikkivaltias Isä on halunnut vain meille ilmoittaa
tämän maan asuttuna osasena.
On kyllä aivan kinkkinen homma. En pysty ratkaisenmaan arvoitusta kenties ei kukaan koskaan.
Mutta Jumala ottaa meidä tepäilevät "Tuomaatkin" huomioon lapsenaan ja lapsen uskolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 20:46

olisi kummallinen sattuma jos mistään muualta ei löytyisi elämää

olisi tosi kummallinen sattuma jos jostain löytyisi samanlaista elämää kuin maassa on

mutta varmuuden vuoksi YK on nimittämässä yhdyshenkilöä kaiken varalle

www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...61?ref=rss

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 21:01

Kyllä siellä saattaa olla jonkinlaista elämää...tietäis vaan minkälaista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 22:13

Ei se ole mikään ihme,jos ois joku toinenkinplaneetta missä ois elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 22:20

Turhan paljon matkaa valovuosissa lähimmälle tähdellekin jotta pääsisi saamaan minkään valtakunnan yhteyttä sinne. Moni tähti mikä näkyy vielä meille on jo sammunut, ajatelkaapas sitä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 03:23

En kyllä ihan vakavissani usko, mutta mistä tuon tietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 17:55

Tähdet ovat kuin ystävät, vaikka niitä ei aina näe.
Kuitenkin ne kaikki ovat olemassa.

Sama lienee noiden planeettojen arvoituksen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 19:23

Kyllä uskon. Tuskinpa tämä Tellus niin ainutlaatuinen on, että vain täällä olisi elämää. Milaista elämää ja millaisia asukkaita muilla planeetoilla mahdollisesti sitten on, sitä voi vaan kuvitella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 15:51

Ehkä siellä missä avaruus loppuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.10.2010 - 23:59

Uskon puolet mitä näen, en mitään mitä kuulen.