Seuraatko telkkarista Diiliä? Mitä pidät siitä?

Minä tykkään seurata sitä jo ihan sen vuoksi, miten ihmiset siinä ohjelman edetessä ottavat tiettyjä rooleja itselleen ja miten suoriutuvat eri tehtävistä. Myös oman työni kannalta olen siitä kiinnostunut.

Avainsanat: diili

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.09.2010 - 20:00

Ei iske mitenkään mahdottaman kovin. En nyt sentään telkkaria sulje jos sattuu tulemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.09.2010 - 20:04

En ole sitä katsonut kuin pienen hetken, minä en pidä siitä että ihmisiä rumasti haukutaan televisiossa, vaikka se kuuluu kyllä ohjelman formaattiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 20:05

En ole seurannut,kun ihan satunnaisesti..jos telkkari on ollut auki..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 20:10

Viime kerralla en ollenkaan ja nyt olen yhden jakson katsonut. Muta ei pahemmin kiinnosta, on aika härskiä puhetta Harkimolta . Kuuluu kait pelin henkeen. Nyt ovat lähdössä Ämmässuon kaatopaikalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 20:17

En ole katsonut. Tämänkin ohjelman kohdalla pitää paikkansa, että on markkinoitu sen verran hyvin ja selkeästi, että älysin olla katsomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 20:28

Kuuntelen parhaillaan, mutta on taustalla vaan joten en sitä mitenkään innokkaasti katselepikemminkin kuuntelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 20:49

ei voi olla tiukkoja mielipiteitä kun ei katso

tuollaiset tiukan formaatin mukaan tehdyt 'tosi-tv ohjelmat' jäävät minulta kaikki katsomatta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 21:47

Jos se on seilibaattimiehen ohjelma en ole katsonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 22:30

Katsottiin tänäiltana ja Harkimo ärsyttää niinkuin enenkin.Muuten kyllä ihan mielenkiintoista serata miten siellä selkään puukotenaan ja miten joukkueet pärjäävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 03:25

Aiempina kertoina seurasin tiiviistikin, mutta nyt on jäänyt väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 13:49

Pienen pätkän näin kun kävin naapurissa, siellä oli TV auki. Ei kiinnosta.
Käyttävät äärettömän rumaa kieltä, saa helposti sen kuvan kaikki liiketoiminnassa olevat ovat täysin sivistymättömiä moukkia....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.10.2010 - 23:57

Ei ole nyt porkkanaa minkä takia sitä katsoisin. On tuolla toisenlaisen viihteen puolella tämä porkkana.