Etusivun uutinen?

www.iltasanomat.fi/viihde/uu...;pos=no-tu

Tuo linkki oli etusivulla, kun avasin koneen. Eikö lehdillä ole enää mitään kontrollia, mikä on uutinen ja mikä ei?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.09.2010 - 19:14

No jopa on maailma mallillaan, jos tuollainen juttu valitaan etusivun uutiseksi. Vaan tuossa jutussa taisi tullakin tiivistettynä kaikki, mitä BB-talossa tapahtuu ja miten siellä eletään. Sitä minä vaan ihmettelen, että miksi siellä annetaan ihmisten edes juoda (otsikoista päätellen päivittäin) tolkuttomia määriä alkoholia. johan tuollaisen muutaman viikon session päätteeksi on maksakin todella huonossa kunnossa.

Kysyjän kommentti

Siksi siellä juotetaan, että saataisiin "uutisia", kuinka kylvetään oksennuksessa ja sonnassa.
Ohjelma on tavattoman suosittu, joten kyllä sille on tilaus. On meillä huvit?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.09.2010 - 15:56

bhuah-hah-haaa ...kyllä noi tuon kaltasen lehden uutiset voi laittaa samaan nippuun 7 päivälehden kans ....missähän mahtaakaan olla oikeat uutiset ...lehdissä....kysynpähän vuaan ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 16:34

Ehkäpä nuorempi sukupolvi pitää tätä tärkeänäkin uutisena? Luultavasti jälleen kerran esimerkki siitä, että sukupolvi on vaihtumassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 16:52

Empä lue enkä katso koko Bib Brotheria, joten jääköön omaan arvoonsa koko uutinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 17:14

Nuoripolvi nauraa riemukkaasti, kun vanhemmat ihmettelee koko asiaa.Sillälailla mailaaaama kulkee eteenpäin. Ennen olisi joutunut linnaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 17:27

Siinä näkyy tämän hetken sivistyksen taso..huh, huh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 17:27

Taitaa sekin sanonta pitää paikkansa: "Typeryys maan perii"!
Voi, voi, voi ja vielä kerran voi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 17:39

No joo jos tosta uutisen iskee...
No onhan nuo lapset kakkinut housuunsa ikuiset ajat, ja katson et tuo BB porukka kuuluu samaan kastiin..
Mut ei tuo etusivun uutiselta tuntuisi, ei ainakaan mua saa lehtä ostamaan ton jutun takia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 17:57

Tällaisilla jutuilla peitetään kansan silmät tärkeämmiltä jutuilta. kansalle vaan sirkushuveja eivät huomaa kähmijöitä ihmetellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 18:30

Kun ei ole enää vanhasia mitä sorsis, niin täytyy sonnasta viäntee!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 18:47

Hoh hoijaa.. Taas Big Brother ohjelma lööpeissä ja vieläpä jollain alta riman menneellä otsikolla. Eikö lehdillä tosiaankaan ole edes senvertaa kunnioitusta meitä lukioita kohtaan, että jättäisivät vessajutut julkaisematta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 19:26

Kertakaikkiaan pöyristyttävää,en edes kuulu niihin ihmisiin ketkä seuraavat tämän laatuista viihdettä,minua ei tirkistely kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 20:23

Pissikakkahuumorin kukoistuskausi näköjään meneillään. En ole seurannut BB:n tekemisiä, yritän lööpitkin ohittaa. Kai tällekin kulttuurille on oma kuluttajakuntansa, kun syksystä toiseen pyörähtää sama rumba käyntiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 20:33

Jos se että "Elisabet ei kakannutkaan housuun" on etusivun uutinen,

niin logiikan mukaan tullaan väistämättä siihen tulokseen että kun Elisabet kakkii tangoihinsa se ei ole mitenkään maininan arvoinen kuttu vaan ihan arkipäivää .... voi Elisabet rukkaa

ja voi toimittajaparkoja kun pitää juttua vääntää vaikka paskasta saadakseen leipänsä tienattua

ja voi lehtiriepuja jos niitä kertakaikkiaan saa muulla kaupaksi ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 20:40

Maailma näyttää olevan sillä tavalla kallellaan, että joku muun sisällön puutteessa julkaisee tämmösenkin.
Mielenkiintoisempaa olis esim. se kuinka enstalven lumikinoksista posteljooni selviää fillarinsa kanssa.
Jostakinhan toimittajien on se leipänsä tienattava.
Tämänkaltaiset jutut tehdään yleensä näin:
Tilaat paparazzilta kuvan ja maksat siitä parikymppiä-parimiljoonaa.
Rakennetaan juttu sen kuvan ympärille ja julkaistaan se.
Senjälkeen mietitään uutta kohdetta tai edellisen jutun julkisuusarvoa.
Kun jotain hölmöä on taas palautunut aivonystyröihin, niin sukelletaan sitten sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 21:26

Kaikkea sitä viitsitäänkin julkaista...ihan typerää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 03:03

Sikalassa katsotuin ohjelma on Big Brother = Sian Veli. BB-ihminen on julkisuushuora, joka jakaa itseään medialle jalat levällään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 03:30

Tuo ohjelma ei kiinnosta minua pätkääkään, ja yhtään jaksoa en tule katsomaan. Ihmettelen, mikä kumma tuossa ihmisiä vetää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.10.2010 - 23:56

Yhtä typerä uutinen kuin itse ohjelmakin.