PÄÄMINISTERIN LÄHTÖLASKENTA ?

Lueskelin noita lehtiotsikoita ja juttuja, niin kummaksuttaa etteikö Suomesta löydy ketään nuhteetonta hallituksen jäsentä pääministeriksi. Nykyinenkin on lehtitietojen mukaan maksanut omaan kampanjaansa itse jotain 50-60 tonnia toimiessaan maksavan tahon rahastonhoitajana.
Taitaapi tuosta valtakunnanoikeudesta tulla sitten ihan pysyvä tuomioistuin.

Avainsanat: pääministeri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.09.2010 - 15:35

Mulla on niitä (luurankoja) jo kaikki kaapit täynnä. Olisko kellään tyhjiä kaappeja? Tulis tarpeeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.09.2010 - 15:00

Mahtaakohan ketään olla nuhteeton, kun otetaan huomioon meidät kaikki ihmiset, kyllä varmaan jokaisella on oma luuranko kaapissa.
Tietenkin rötösherrat (julkkikset) huomataan paremmin lehtien, uutisten ym. kautta ja heidän rötöksensä ovat suurempia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 15:01

Totta turiset. Eikä ihan puhtaat taida olla ympäristöministerinkään jauhot pussissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 16:58

Joo kyllä herrojen ja naisten hommat tuolla johdossa ovat mullin mallin, ei millään ole enään mitään väliä.
Kaikki se on samaa kaliberiä, joka ainoa.mutta ku oma lehmä on ojassa niin eihän sen väliä,kyllä kansa nostaa sen sieltä. On kiva nähdä ensi vaalien karkelot,mitenkäs menee. En ole seurannut politiikkaa,
koskaan, mutta nyt kun näitä vaalirahoja ym. on käsitelty on kiinostus jotenkin heräänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 17:16

Sitä se kova keskinäin kateus saa aikasekseen. Käännetään ,kun kääntään on alettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 17:26

Sanonta "maan tapa" näkyy pudottavan lähes kaikki takaisin jaloilleen. Hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 18:17

Se on niinkuin entinen rahamies yritti jurrissa ravintolaan. Portsari sanoi että meillä on aivan tayttä. Herra heitti nipun saturaisia maahan ja kehotti portieriä niiden päältä tarkistamaan tilanteen uudelleen. Astuipa portieri rahanipun päälle ja kertoi tillaa löytyvän, herrat ovat hyvät ja astuvat peremmälle!

(jotta sopulien olis syytä pitää päätään kiinni.)

Lisätty: 27.09.2010 - 21:55

Nyt kertoivat uutisissa jotta sossut on saanut myös vaaliavustusta säätiöltään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 19:28

Ne ihmiset kenellä on puhtaatjauhot pussissa,ei tule valituksi eduskuntaan.Kansa valitsee ja kansa kärsii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 20:53

valitse ja valita
se on äänestäjän kohtalo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 08:43

Kyllä, pääministerille on nyt alkanut lähtölaskenta. Kuinka yhteen ja samaan puolueeseen on osunut noin epärehellisiä ihmisiä? Pätkäpostihan tuon piti ollakin mutta henkilöllä on jo noussut valta päähän ja pahasti. Ihan hvyä oli että pääministeriasia ratkaisiiin noin, päästäänpä tuota henkilöstä samantien. Vaihtoehtojahan olisi ollut mutta niitä ei käytetty ja jälkeenpäin nähdään että ratkaisu oli ok.
En ole koskaan tuota puoluetta äänestänyt, en myöskään protestipuolueita.
Niin.... ja se kaivosjupakka.... se on vailla vertaansa....
"Kohuja tulee ja menee".... siteeraan erästä...

Lisätty: 28.09.2010 - 14:01

Sossujen asiat tulee nyt esiin.... aiemmin oli vaan duunareiden eli SAK.n jatkuva tuki tiedossa joka ei niiden omasta mielestä ole mikään synti vaan "sitähän on jatkunut vuosikymmeniä", totesi eräs demari. On siinäkin selitys.