Perinteinen marttakysymys, mitä tänään ruuaksi?

Avainsanat: mitä tänään syötäisiin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.09.2010 - 18:20

kaikki viikonlopun 'jätteet' wokkipannulle ja kuumaksi

sattumoisin oli parempaa kuin yksikään niistä varsinaisista aterioista oli ollut

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.09.2010 - 13:11

Silakalaatikko tuntuu tuoksuvan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 13:16

Eilen jäi lihapullia ja muusia, syödään vaan vanhaa lämmitettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 13:38

Lihamureke,uunikasvikset ja kermaperunat muhivat uunissa kaiken aikaa.... ja omia tomaattia riittää lisukkeeksi..
Jälkiruuaksi uuniomenia..ja vanilja jugurttia..todella hyvä yhdistelmä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 13:42

Tässäpä pulma. En ole ehtinyt vielä ruokakauppaan, kun odottelin pesukonetta tulevaksi ja asennettavaksi. Taidan laittaa pasta Bolognesen Jamie Oliverin ohjeella. pastanjauhantaa.blogspot.com...nista.html

Muu perhe syö spagetin kera, mutta minä syön raastetun kesäkurpitsan ja juustoraasteen kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 15:01

Viikonlopun tähteitä eli paistettua lohta, perunamuussia, salaattia ja marjarahkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 15:04

Tässä tämän päivän menyy
Paneerattua punakampelan filettä, paistan ensin pannulla ja keitän katkarapukastikkeen (puolet pienemmän nestemäärän kera) jonka laitan paistettujen kalojen päälle ja juustoraastetta lisäksi vielä ja uuniin hetkeksi muhimaan.
Lohkoperunoita (maustetut) friteerauskeittimestä.
salaatin tein, herne-maissi-paprika pussi, 1 purkki raejuustoa ja 1 purkki tonnikalahiutaleita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 15:36

Vähän jännittää, että mitäs se vaimo tänään laittaa. Mä vaan valmiiseen pöytään sitten istun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 16:03

musakan ainekset ois jääkaapis ,mut saa nähdä saanko sen tehtyä ....lentsu pitää otteessaan ,jot buranaa pien lepohetki ja katsotaan saako tää musakan aikaiseksi....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 17:05

paistettua lohta& kermakastike, pottuja, salaattia ja huberia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 17:09

Herkut on Matulalla pöydässä, kun me muut vasta alamme katselemaan eilen kaluttuja luita,löytyiskö niistä jotain, Minä lähden tyttären pojan 23-vuotis synttäreille, joten olen jättänyt tilaa vähän hyvälle.
Jos en siellä saa kylläiseksi itseäni, niin broilerin eilinen koipi kotkottaa jääpissa.Hiukka hapankaalia saan maitohapobakteerit siitä.. Katsotaan nyt mitä Mikko poika tarjoaa minulle.
Alkoholi ei ole kuulunut synttäreihin koskaan , ei sitä raikasta nuoruutta kannata siihen tuhlata.
Ja minun tuoppini kuohu on vuosia sitten laskenut alle minimirajan nyt meni yli aiheen, mutta olen suulas ja
kova puheinen mummon juurakakko.en ole koskaan silti raittiusseuraan kuulunut,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 17:11

Lämmitetty viikonlopulla tehtyä kaalilaatikkoa itsepoimitulla puolukalla maustettuna. Hyvää oli!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 17:18

Minä keitin omista juurikkaista liha keiton ja hyvälle maistui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 17:25

Söimme poronkäristystä+puolukkaa sekä kaaliraastetta. Jälkkäriksi oli omena-kanelikiisseliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 19:36

Eilisiä tähteitä syötiin myös meillä ,eli lanttua,porkkanaa,sipulia,pussissa kypsennettynä missä paistui myös porsaan sisäpaisti,jälkiruokana karpalokiisseliä mieheni keräämistä karpaloista.Täytyy sanoa,että hyvää tuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 19:38

Eilen paistelin entrecota (mikähän tuo sana sitten suomeks; marmoroitu naudan pihvi?), joista paistoin äsken kaks eilisestä jääneitä, Liiterist ostettui halvennuksella, mutta kun mainoksessa ei mainittu sitä, et ovat marinadissa jo valmiiks, no yritin "tuhota" valmistajan madinadit pyyhkimällä heitit, ja jotakuinkin syötävii tuli, kun laitto valkosipulivoinapin päälle ja kuorellisii lohkoperunoita seuraks....yleensä en arkena ruokaa teekkään kun töissä syödään molemmat, mut sit yritän viikonloppuna panna kystä kyllä:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 08:46

Johan oli aikakin.... ei mitään ruokaa kun ei ole laittaa ruokaa pariin päivään.