Kuis maanantai on alkanut, leppoisasti kotosalla vai työn merkeissä?

Avainsanat: sitä sun tätä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.09.2010 - 20:55

tähän asti on kulunut työn kaltaisen uurastuksen merkeissä (vain palkka puuttuu) ja nyt sitten heittäydyttiin vapaalle ...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.09.2010 - 13:15

Leppoisasti kotona, olen askarrellut ja maalaillut kissoilleni uudet yömajat , tunkeevat öisin minun sänkyyni ja tein heille omat mökit, ensi yöksi maali on varmaan jo kuivunut ja sinne saavat mennä nukkumaan, uudet patjatkin heille tein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 13:46

Kotosalla ollaan vielä muutama päivä. Perjantaina alkaa "raadanta". Suunnittelin Ikean ohjelmalla uuden kirjahyllyn ja tv-tason. Tekisi mieli fiksailla vähän vessan kalusteitakin, mutta täytynee malttaa mieli. Huusholli alkaa muuten olla kuin pommin jäljiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 13:47

Kyllä on tämä päivä ihan vapaapäivä...tulihan viikko yhteen putkeen tehtä töitä...Ensin tein omenatortun ja senjäkeen laitoin ruuat uuniin...Aurinko paistaa..pitäsi pihalle mennä hävittömään noita jäljellä olevia kesäkukkasia..Lapsenlapsi soitti,että tuli ilmoitus palleatyrä leikkauksesta..5.10 leikataan..tuntui pikkuisen jännittävän...
Kohta alan herkuttelemaan ruokien kanssa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 14:51

Ikkunoita pestessä päivää olen kuluttanut.
Suolavesi harmaannuttaa, eikä lopputulos oikein tyydytä. Täytyy hankkia kovempia aineita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 15:02

Työn merkeissä, kuten aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 15:10

Kotona kotona, ja illalla zumbaamaan..
ruuanlaittoa, kodinhoitoa, koiran ulkoilutusta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 15:37

Työn merkeissä. Milloinkohan nää loppuu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 16:08

lentsussa ,mut jotain pitäis köökis safkaakin alkaa tekeen , jot ootelen hetkisen ,et särkylääle auittaa ja sit jos sais sen ruuan ja jos sit hetkeksi jaksais mennä sieniä poimimaan...mut jää se ehkä on niin vetovex....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 17:20

Meillä alkoi aamun valjetassa perunannosto .Nyt on nostettu ja kamalan isoja ja paljon pottuja tuli.
Puolet jätettiin peltoonkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 17:23

Mökillä, kauppareissulla ja luonnossa liikkuen päivä on kulkenut. Ei hassumpaa näin aurinkoisena syyspäivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 17:28

Töissä vaan. Kotosalla sitten ulkohommia ja Onnelan siivousta talvikuntoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 21:18

Aamusta suolasin eilen keräämäni ja keittämäni sienet,sitten kahviteltiin naapurinemännän kassa ja vaihdettiin kuulumisia.Iltapäivällä lueskelin ja nyt sitten päivä onkin illassa .Kyllä aika on taas mennyt,kun siivillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.10.2010 - 23:53

Leppoisasti autoin ystävääni restaurointihommissa. Samalla kävimme pohjustamassa naapurinsa grillikodan ennen virallista värjäystä.