Onko kukaan napsulainen tutustunut Netcycleriin?

Netcyclerissa et tarvitse rahaa hankkiaksesi käytettyjä tavaroita.

Avainsanat: kirppis jossa ei tarvitse rahaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.09.2010 - 13:54

En ole tutustunut, mutta vaikuttaa mielenkiintoiselta. Ainakin voisin lahjoittaa pois tavaroita, joita en itse enää tarvitse. Tällä hetkellä ajankohtaisia hankintoja ovat kodin pesukoneet ja niitä en usko tuolta saavani.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.09.2010 - 11:57

Oiva paikka pitää tutustua paremmin ajan kanssa..
Mutta saako tavaralleen saman arvoisen tuotteen sitä epäilen, pitää katsoa...

Lähteet:
www.netcycler.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 15:43

Enpä ole tutustunut, mutta ensi tilassa tutustun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 17:15

Kunnon kirpputori vanhan tarpeettoman kaman kierrätykseen. Itselle tarpeeton voi olla toiselle vaikka kuinka tärkeä kapine.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.10.2010 - 23:50

En ole tutustunut. Ostin ihan rahalla melkein neljä kiloa vaatteita ja maksoivat yhteensä 7.60. Aika edullista siis nuokin vaikkeivät ihan ilmaisia olleetkaan.