Oletteko koskaan maksaneet samaa laskua kuuteen kertaa?

Maksoin 15 laskua töissä. Eivät lähteneet pankkiin ja kuusi kertaa yritin kun välillä ohjelman toimittaja yritti tutkia missä vika piili. Vihdoin meni kaikki yritykset läpi kun oli muutettu eri asetuksia. Pankki pystyi perumaan tulevina päivinä erääntyvät laskut ja ne joihin kate ei riittänyt. Summa oli siis melkoinen ja monta päivää soittelin rahojen palauttamista. Kaikki olivat huvittuneita mokastani enkä potkujakaan saanut.

Avainsanat: laskun maksu tietsikalla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2010 - 21:50

En nyt sentään kuuteen kertaan..kerran olen yhden laskun maksanut kahteen kertaan...pankin kanssa sain poistettua toisen laskun...eli sain rahani takaisin..Kerran kun laitoin laskun maksuun...tuli väärä vuosiluku..eli vasta sitten vuoden päästä olisi mennyt maksuun..onneksi huomasin ja muutin vuosiluvun..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.09.2010 - 22:25

No ei ole pahemmmin tullut maksettua moneen kertaan, mutta on karhuttu kyllä vuoden vanhaa
laskua, onneksi olen pitkäjänteinen ja oli kuitti tallessa.
Nyt kun netillä maksan laskuni katson moneen kertaan, että kaikki on OK.
Se on aina sellaista selkkausta, kun sählää jotain rahahommaa tekeepäin seiniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 02:21

En omia monistellen. Mutta älähän välitä, töissä sattuu kaikenlaisia kömmähdyksiä vaikka oma vika ei olisikaan. No, siul oli ymmärtäväinen pomo, ja hyvä näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 07:11

Minun työpaikkani, ennen eläköitymistäni oli vuosia tässä samassa paikassa, tosin koneet on vaihtunut, ja yhteenkään laskuun en ole tarvinnut klikata kahta kertaa maksaessani.
Nyt ilmoittaa että on niin ja niin monta hyväksymätöntä e-laskua jonossa.

On tuo pankkihomma mennyt malliinsa myös, teettäävät meillä hommat ja "kusevat" tililtä käyttöpalkkion joka nousee ain vaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 08:14

En nyt ihan kuuteen kertaan mutta kahdesti maksoin kerran TV-luvan. Oma-aloitteisesti palauttivat liikaa maksetun summan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 08:55

Jätehuollon laskun kahdesti ja firma vielä peri sitä vaikka oli maksettu useaan kertaan.Papan sairaalaskua yritettiin maksattaa toiseen kertaan vaikka meni suoraan eläkkeestä.koiravero tuli 30 vuotiaasta koirasta joka luonnollisesti oli kuollut 20 vuotta aikasemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 10:39

Kerran meni kahteen kertaan. Korjaaminen oli tietyllä tavalla hankalaa. Enää ei ole käynyt niin. Vahingosta viisastunee?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 11:50

Kerran on mennyt kahteen kertaan ja vika oli kyllä itsessäni, mutta korjaamista ei tarvittu ilmoitin vain että tuli kahteen kertaan maksettua ja tuo osamaksuerän seuraavan laskun hävitin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.10.2010 - 23:45

Ihan tuolleen ei ole käynyt, mutta kerran pankkiohjelma hyväksyi virheellisen viitteen ja rahat menivät työttömän tytön tilille. Ei ollut edes ihmetellyt eikä selvitellyt miksi hänen tililleen tulee työttömyyskorvauksen päälle vielä reilu 20 tuhatta euroa. Oli maksanut rästilaskujaan pois, mutta me saimme pankilta kuitenkin kaiken takaisin.