Ihastuin käsikäyttöiseen jiirisahaukseen ja olen kehystänyt monta kaakelia. Mitä muuta voisi tehdä pienistä L- ja T-listoista?

Löytyykö mistään lisätietoja lista-askartelusta tms

Avainsanat: jiirisahausaskatelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.09.2010 - 10:26

Taulujen kehystys, ja voit jatkaa tätä viestiketjua..

Lisätty: 27.09.2010 - 14:57

Oata esim kauniita maisemakuvia luonnosta ja tee itse kehykset ja anna vaikka esim joululahjaksi.
Erikoinen lahja eikä varmaan ole samanlaista kellään.

Lähteet:
keskustelu.suomi24.fi/node/3849515

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.09.2010 - 10:48

Onko omatekemäsi sahauslaatikko?
Jo 50-luvulla sain listat jiiriin enkä ollut nähnyt untakaan kaupan sahauslaatikoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 19:27

Kehyksiä valokuville ja lasten piirustuksille. Itselläni on itse kehysiä myöten tehty taulu,johon on lasin alle tehty kaunis kokoelma erään minulle tärekän ulkomaan matkan valokuvista, matkalipuista,kauppakuiteista ja postikorteista. Osta korkkipohjia ja nikkaroi ilmoitustauluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 20:27

Tee peilejä. Koristele niitä maalaamalla kauniita koukeroita ym. tai lakkaa pintaan kiiltokuvia, servettejä tms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 20:56

Kauniita taulun kehyksiä tai sitten valokuviin, minulla on paljon miheni tekemiä valokuva-
kehyksiä ja nyt ovat arvossa arvaamattomasa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.10.2010 - 23:42

Periaatteessa niitä kehyksiä niistä saa aikaiseksi. Mutta jos haluat, niin jiiraa puusta paloja tee sitten niistä paloista liimaamalla alustalle vaikka pannunalusia. Tai jos oikein taitavaksi opit, niin peilinkehykset.