Oletko katsonut telkkarista Miljönääriäidit -ohjelmaa? Onko mielestäsi aitoa vai pelkkää viihdettä?

Katsoin tänään sarjan eka osan, kun uusintana se TV:sta tuli ja katsomatta saavat seuraavat osat jäädä. Uskon kyllä vakaasti näiden "äitien" olevan vain näyttelijöitä ja koko ohjelman pelkkää fiktiota.

Avainsanat: miljonääriäidit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2010 - 19:51

Minä hetken sitä eilen katsoin ja ei tuntunut luontevalta se ohjelma, en toista kertaa aikaani siihen tuhlaa, hetken myös bb-taloa katselin ja vielä älyttömämpi ohjelma, miljonääriäidit ohjelmassa edes kauniita maisemia näytettiin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.09.2010 - 18:43

eipä ole tarvinnut katsoa, ohjelmatyyppi on jo sellainen että evvvk ...

jostain netti-keskusteluista olen lukenut että homma on ihan täyttä feikkiä, huonolla maulla ja kankeasti tehtyä juonetonta irvailua jonka uskominen todeksi vaatii 'todellista blondiutta'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 19:01

En ole katsonut, ei ole minun makuuni oleva ohjelma, edes mainos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 20:47

Mainoskaan ei saanut minua edes yrittämään katsomaan ja mitä on viihdeuutisista lukenut, ei vaikuta todentuntuiselta vaan näyttää viihteeltä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 20:57

Ohjelman nimikin on minun mielestäni niin "typerä", ettei varmasti tule katsottua. EVVK.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 21:08

Oiskohan samassa sarjassa kuin miljönäärijussitkin. Mutta voittaako joku jotain?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 21:34

En ole katsonut koko ohjelmaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 02:24

En katsonut, mutta olipa hyvä kun kerroit niin ei tarvitse edes katsoa koko ohjelmaa, jos ihan hömppää on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 02:39

Hyvin ainakin ovat onnistuneet pysymään piilossa, kun kukaan ei tunne heitä.
Tuolla tyylillä luulisi noin pienessä kylässä tulevan tutuksi aika nopsaan? En usko ohjelman aitouteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 09:25

On taas yksi ns. yök-ohjelma! katsoin pienen pätkän kun kruisailin kanavilla. Sanotaan eli on otettu selvää että se on pelkkä tehty juttu, totuuksien kanssa ei mitään tekemistä. Tuottaja tai joku vastuuhenkilö muka väittää jotain muuta. On käyty Marbellassa kyselemässä eikä kukaan tunne ko. naisia eli bluffia lienee.
Jos olisivat jotain tunnettuja rikkaita kyllä kait siellä asuvat suomalaiset heidät tietäisivät ja myös yökerhojen työntekijät.
Ihmettelen kuinka tuollaista viitsitään ylipäätään tehdä ja vielä pahempi kun niitä katsotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 14:06

Ohjelman markkinointi ja nimivalinta oli kerrankin niin onnistunut, että älysin olla katsomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 15:49

Vilaukselta katsoin ja teennäiseltä vaikutti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 17:10

en katsonut, enkä katso !
jos tollasta p***kaa pitää telkusta tulla, miksi tv-lupaikin pitää vielä maksaa?