Miten vietit lauantai-iltaa?

Minä kävin vanhojen discohaiden kokoontumisajoissa.
costablog.com/2010/09/21/bon...uengirola/
Oli mukavaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2010 - 18:52

Sinulla Papiti oli sitten hauska ilta..Ei tätä tavallista..saunomista,telkkarin katsomista ja napsussa olemista...ja sitten nukkumaan..
Minun nukkuminen meinasi mennä pipariksi..kun kännykkä alkoi häiritsemään omaa hölmöyttä..
Ostin uuden vasta kännykän..ja kun olin nukkumaan menossa..kokeilin kännykän soittoääniä..enkä saanutkaan niitä loppumaan..vaikka painoin kaikista mahdollisista nappuloista..Aina vaan tuli uusia soittoääniä...vaikka laitoin kännykän äänettömälle..kännykkä vaan soitti uusia ääniä...hermostuin ja laitoin kännykän patjan alle...niin ääni tuli hiljemmin..sitten nukahdin ja aamusta oli kännykkä hiljaa..
Tänään tutkin kännykkää...siinä on 26 soittoääntä..eli soitti kaikki soittoäänet alusta loppuun..Näköjään tyhmyydestä sakotetaan..ei pitäisi ilman ohjekirjaa mennä räpläämään..

Kysyjän kommentti

Ääntä riitti sitten meillä kummallakin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.09.2010 - 14:40

Saunoen ja katsoen tv:tä mm.selviytyjiä.
Varmaan oli kivaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 15:04

Kotona saunoen, herkutellen, kynttilöitä poltellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 15:08

Televisiota katsellen ja välillä napsussa olin ja suklaata söin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 15:11

veljen ja hänen vaimon mökillä saaristossa ....oli oikein hauskaa nuotiolla istuskeltiin ja ilma oli kaunis... : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 15:35

siististi,

terassilta lähdettiin jo auringonlaskun aikaan, mitä sitten iltapuhteella vielä vähän saunottiin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 15:53

Terveiset vaan sinne. Varmaan sinulla ollut mielenkiintoisempi ilta, kuin minulla. Pakersin hiki päässä iltavuorossa ja voi melkein sanoa, että kahdessa paikassa yhtäaikaa. Hoivakodissa ja väliin juoksin vanhustentaloja ristiin pystyyn. Mennään nääs vajaalla miehityksellä tällä hetkellä. Toivottavasti tilanne korjaantuu tai muuten kohta ei kukaan enää jaksa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 16:00

Kuuntelin radiota ja kudoin lapsenlapselleni sukkaa, luin vuoteessa jonkun aikaa.
Näinhän se meni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 17:02

Lauantai iltapäivä ja ilta menivät paluumatkalla Oulusta.

Jos takalistoltani kysytään, niin mieluummin se olisi ollut tanssimassa vanhaa kunnon discoa, kuin puutumassa auton penkissä. Ei vaineskaan: takana mukava matka ja viimeisen päivän ja yön lepäsimme Oulun Edenissä. Hyvä paikka, suosittelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 17:24

Kotna miehen kanssa kahden tuli eilen vietettyä, rauhallisesti koti iltaa..
Katsellen televisiota,Biisikärpästä mutta tietenkin oli tuo Lottokin katsottava...
Aikaisin oli mentävä minun nukkumaan kun aamulla 4.30 herätys ja piti olla kirpputori paikalla jo 5.30..
Pikkuisen uniaalto pukkaa nyt päälle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 17:34

Kalstamista ja kalan savustamista. Saunomista, makkaraa ja olutta. Ei hassumpaa mökkipävän viettämistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 20:53

Taisin olla saunassa, söimme aika myöhään, kudoin vaaleanpunaista vauvansukkaa, töllö oli päällä, ja sitten surfailin netissä. Kaikkea yhtäaikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 02:35

Siistiä, sinulla on ainakin ollut mukavaa. Ja terveisiä Espanjaan. Minä vietin perinteisen koti lauantain perheen parissa.