Onko muille käynyt näin? Valitsin parhaat vastaukset, mutta silti päätyivät äänestykseen.

Avainsanat: parhaat vastaukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2010 - 15:13

Aluksi en tajunnut, että parasta vastausta valittaessa on klikattava kahdesta eri kohdasta. Tosin en ole sitten seurannut, menivätkö vastaukset yleiseen äänestykseen,mutta ilmeisesti menivät.Ja itse jäin tietty pisteittä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.09.2010 - 09:58

on mutta silloin se on ollut oma töppä, on jäänyt painamatta siitä viimeisestä nappulasta, eli siellä on vielä luukun "terveisiä vataajalle" jäkeen yksi nappula "valitse" ja se kun unohtuu valinta jää tekemättä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 13:03

En ole huomannut moista.
Useimmiten valitsemisaika pääsee vanhenemaan. Joskus taas en halua hyvistä vastauksista jotakin, vaan haluan nähdä, miten kansa äänestää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 13:12

Ei ole käynyt, olen joitakin kysymyksiä päästänyt tahallani äänestykseen kun vastauksissa ei ole ollut päätä ei häntää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 15:17

kyllä niin pääsi käymään viimeksi, kun piti paras valita....et olinkin äänestykses :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 16:12

Jätin tahallani kaksi vastausta äänestämättä, en sen vuoksi, että ne olivat vailla päätä tai häntää.
Olivat tasavertaisia ratkaistavaksi, joten annoin kansan äänestää.
Kyllähän minäkin "oppirahat" maksoin kun en painanut vielä kiitosten jälkeen valitse parhaaksi.
Mutta ei se maailma raiteiltaan syöksynyt siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 17:11

Enpä ole tuota kiinnittänyt huomiota.
Olen yleensä pyrkinyt valikoimaan itse parhaan, joskus on kuin heittäisi tikkataulua kun on todella monta hyvää vastausta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 17:29

Voi olla, että on käynytkin niin. Epäilen kuitenkin tehneeni jotain väärin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 17:46

Kerran olen huomannut,mutta taisi minukin oma möhläys olla....klikkasin vaan kerran...kun meni äänestykseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 20:13

Valitsen hyvin harvoin itse sen parhaan. Minusta olen väärä henkilö siihen, joten annan mieluummin muiden olla tuomareina. Tulkitsen toki kyllä kaikkien vastaukset ja arvostan kaikkien näkökulmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 02:37

Unohdit klikata nappia kaksi kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 09:18

Ei ole, eli olet tehnyt teknisen mokan, et ole painanut sitä vaadittavaa viimeisiä namiskaa eli et ole lähettänyt valintaa eteenpäin.