Minne se "iso lottopotti" menee?

Tietääkö Napsulaiset sitä?

Avainsanat: hiekkasärkät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2010 - 11:10

Kalajoelle meni. Toivottavasti sen saa joku sellainen, joka ei mene siitä ihan sekaisin. Minä en olisi kyllä mennyt. Olisi kyllä kummasti kutittanut sellainen voitto, mutta sekaisin en olisi mennyt. Olen jo niin paljon saanut asioitani järjestykseen, vaikkakin pienillä tuloilla ja kituuttamisella, mutta olenkin sitä mieltä, että loppujen lopuksi ei rahalla ratkaista elämän keskeisimpiä asioita. Moni rikas asuu linnassaan ihan yksin, ja silloin ei suuretkaan rahat auta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.09.2010 - 07:04

Minä lehdestä luin että Kalajoelle meni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 09:32

Omani tarkistin just, ohitse meni, joten yhtä köyhänä asustelen nyt. Hävisin 2 €.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 09:49

Kalajoelle

"Suomalaiset lottosivat noin 19,2 miljoonalla eurolla" niin että kyllä kansan karttuisa käsi piti siitä huolen ettei Veikkauksen tarvinnut omistaan maksaa tätäkään pottia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 13:16

Pieniä ne on silakat joulukaloiksi.
wiki.answers.com/Q/What_is_t...ckpot_ever
Tuo onnellinen kalajokinen voisi halutessaan lahjoittaa jokaiselle kalajokiselle 574 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 15:14

Kalajoella on varmaan jossain kodissa juotu oikein hyvät pullakaffeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 17:14

Kalajoellehan tuo meni, Turkuun odotin mutta niinhän se on että tuo osuu todella harvoille, joten taas jätän lottoamatta jonkun vuoden, en ole siitä 100 rivin voittoa viel hakenut en saa edes omiani takaisin, jonkun euron antaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 17:27

Kalajoelle todennäköisesti. Ellei ole ollut joku satunnainen kulkija matkallaan lappua R-kiskasta ostanut. Se vain on varmaa, että voittokuponki on ostettu Kalajoella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 17:44

Kalajoelle meni tämä jättipotti..Viime viikon potti tuli Kotkaan..oli jo 3:mas potti tänävuonna...Kotkassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 02:43

Kalajoelle meni.