Miten lottoa pelataan netissä?

Kerran yritin en osannut.

Avainsanat: lotto onneksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2010 - 04:35

Rekisteröidy vaikka täällä; www.veikkaus.fi/fi/rekisteroidy

Kysyjän kommentti

Tänään kenosin ekakertaa netissä,en ole varma menikö perille,ainankin raha lähti tililtäni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.09.2010 - 21:23

Minulla on veikkaukortti...ja veikkaustili netissä..Veikkaus lähettää pelitunnuksen ja sillä pääsee pelitilille salasanan kanssa..Tosi kätevä veikata sillätavalla..ja voitot tulevat suoraan pelitilille..
Veikkauspisteistä saa kaavakkeita,millä voi hankkia veikkauskortin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 22:23

Veikkauksen sivuille kirjaudutaan ja sinne sit taas omat salasanat, jne. siirretään omalta pankkitililtä rahaa veikkauksen omalle sivullesi, ja sitten vaan pelaamaan, mitä tahansa veikkauksen peliä, joko ite laittaen numeroit/tulosveikkausta, tai antaa koneen arpoo, samalla lailla kuin kioskillakin, ja jos tulee voittoo, niin sitten vaan sirtää halutessaan voitot omalle pankkitililleen, ne ovat pankissa seuraavana päivänä, mutta pankista pelitille siirto tapahtuu samalla sekunnilla... hmm ...saikohan täst tolkkua, no yritin aineskii;)

Lähteet:
omat pelit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 23:17

Veikkauskortti on omistuksessani, ja netissä tunnusluku ja salasana..
Saat valita pistätkö voittos pelitilille tai omaasi.. (kyllä sieltä nuokin saa kotiuttamaan ei kaikkea pelata tarvi)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 09:39

Olen rekisteröitynyt ja kortin ja salasanan saanut, mutta vien edelleen vanhanaikaisesti lippuni palautuspisteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 21:17

No, näyttävät muut jo sen osaavan, olen kyllä ymmärtänyt kysymyksesi niin että haluat vastauksen sen homman aloittamiseen. Tässä muutama A;B;C..-ohje.
Mene osoitteeseen www.veikkaus.fi (huomaat, että yhteys on suojattu kuten pankkiyhteyskin).
Päävalikon yläreunassa on on teksti: "rekisteröidy asiakkaaksi". Klikka siitä sisään.
Seuraavassa näytössä klikkaa "aloita tästä" -painiketta niin homma jatkuu.
Sitten vaan toimit tulevien ohjeiden mukaan.
Tarvitset tähän hommaan pankkitilisi numeron jotta voit luoda pelitilin josta maksat pelisi ja jonne voit kotiuttaa voittosi. Rahansiirto pankistasi pelitilille on muistaakseni minimissään 10€, ja pelitilitä pankkiin päin kai 2€.
Ne veikkauskorttijutut yms tulee kyllä siellä jossain vaiheessa vastaan. On kai valinnainen juttu haluta se tai ei. Ei nähdäkseni siitä mitään haittaakaan ole.
Saat jossain vaiheessa asiakasnumerosi sekä salasanasi joilla voi kirjautua jatkossa pelaamaan.
Se salasana kannattaa kyllä vaihtaa heti seuraavan kirjautumisen yhteydessä. (oma näkemykseni)
Sitten vaan: ZEMPPIÄ PELIIN JA ONNEA LOTTOON.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.10.2010 - 23:16

Helpompaa se on kuin rasti ruutuun kuulakärkikynällä. Eka kerta voi olla hakusessa. Mutta kun sinne vie vaikka suosikkirivit, niin aina uuden loton tehtyään valitsee sen suoraan. Vähän kuin kesto.