Tulikos tehtyä LOTTO? Jaossa huikea summa tänä iltana:) Kokeilin nettilottoa ja tuntuu aika hauskalta vaihtoehdolta:)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 01.10.2010 - 23:13

Raha menee rahan luo - en tehnyt.

Kysyjän kommentti

Voi Ida armas, aina kannattaa yrittää:)
Tietty jos Lotosta kertakaikkiaan tykkää niin ei sitten mutta valitsin nyt sinun vastauksesi parhaaksi - oli vaan pakko piristää päivääsi näin.

Jos et usko Lotossa voittavasi niin ainakin voidaan palkita parhaasta vastauksesta ja voittaa tämän kisan!

Hyvää päivänjatkoa kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.09.2010 - 20:01

tossa just pistin netin kautta viime tingassa vitosen ... tulee se silläkin jos on tullakseen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 20:08

Tulihan tuota tehtyä, omia ja porukkalottoakin 100 riviä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 20:10

Päivällä vein, saas nähdä kuka meistä sen pitkän tikun vetää?
Haaveita, haaveita vain, mutta kyllä se jotakin voi onnistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 20:19

Kyllä on lotto tehty ja netin kautta myöskin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 20:52

Kyllä on lotto tehtynnä ja nyt vain odotetaan voittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 21:36

Aina teen netin kautta veikkauksen pelit..Hyvä puoli kun on veikkastili tulee voitot suoraan tilille...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 22:23

Kyllähän se pakko oli tehdä 3riviä.Puhuttiin taasen niin paljon että ajattelin että se on jokamiehen oikeus uhrata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 04:54

Mukava on netissä saada lohdutusvoittoja pelitilillekin; www.napsu.fi/vastaukset/kysy...988#259297

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 15:16

Pari riviä on lähes aina kymmenen viikon kestolottona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 17:22

Netin kautta minä lottoa (viisi riviä) ja muutamia muitakin pelejä pelaan. Meni vaan veikkauksen sivujen uudistaminen pahasti pieleen. Vanha sivusto oli kaikessa yksinkertaisuudessaan selkeä. Nyt on kaikennäköisiä kuvia ja koristeita, mikä ei ole minusta olennaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 02:39

Minulla on vakio rivi käytössä, ja netin kautta laitan vetään.