Puun päivä maanantaina 27.9.Tiedätkö siitä ja onko mielestäsi merkitystä ko.päivällä?

"Keuhkot vaarassa"

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.09.2010 - 14:14

Puuta heinää koko juttu!
Jos teet suunnitelmia huomiseksi, kouluta itsesi,
jos teet suunnitelmia eliniäksesi istuta puita.
Kiinalainen suunnitteluohje.

Lähteet:
www.torkkelinmaki.net/puunpa...index.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.09.2010 - 16:31

No eipä tule itse kyllä vietettyä..
Sain tänään puun katselua tarpeeksi

Lähteet:
www.vantaa.fi/i_perusdokumen...134;121306

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 16:51

No ei toden totta ole merkitystä, kyllähän ne jotkut halailevat metsissä ouita ja sanovat, että saavat voimaa
niistä. Ei ole tullut kokeiltua. Kaikkea ne keksii joka päivälle.
Ymmärrrän jos havupuuu-uutetta juodaan ja mahlaa sekä lujasti uskotaan, kaikkeen niin voihan apua tullakin.
En mene halailemaan puita maanantaina,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 18:05

Ymmärrän että metsä on hyvä hapentuottaja, mutta en minä puita lähde paijaamaan. Katselen mieluummin niitä tuossa pihallani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 20:06

noita teemapäiviä on nykyään niin taajaan etteivät enää paljon suuren yleisön huomiota herätä, aktivistit ovat asia erikseen

hyvä tarkoitushan on että asioista puhuttaisiin ja niihin tosiaan kiinitettäisiin enemmän huomiota, pahasti pelkään että näillä 'nimipäivillä' ei paljoa lisäjulkisuutta saada, mutta ihan hyvä yritys kumminkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 21:01

Puunpäivä,empä ole kuullutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 22:29

Kaikkia nimikkopäiviä tulee lisää jatkuvasti.Kyllähän puut ,varsinkin isot, puhdistaa ilmaa kovasti.
Antaa metsä ihmiselle henkistä voimaa kun siellä samoilee.Tulee ainakin kiva olo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 23:05

Meillä meni puunpäivä ohi,kun on liiteriin takka-ja saunapuut pinottuna..
Pojan tontillakin oli puunpäivä tälläviikolla,kun kone kaatoi ja karsi samalla puut ja rungoista tuli 3.men metrin pätkiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 11:20

Kyllä minä usein puita ajattelen. Tästäkin ikkunastani näkyy vanha metsälehmus, joka on hieman pahasti auton kääntöpaikan tiellä, mutta ei tulisi kysymykseenkään kaataa sitä. Ennemmin vaikka autot saavat jäädä talvella alas. Jättikoivummekin varjostaa aamuisin etupihaamme, mutta sitääkään en hennoisi kaataa. On se nähnyt niin paljon, lastemme kasvamisen ja leikkimisen pihallamme, siinä on kiipeily ja kiikuttu, se kuuluu perheeseen. Aina lun joudumme luopumaan joistakin pihapuistamme minulle tulle ankea olo. Mutta ihan keskellä viidakkoakaan ei voi asua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 11:55

puita voi käydä halailemassa muulloinkin kuin vain teemapäivänä.
puista saa energiaa ja metsässä voi karjahdella ja putsata keuhkojaan samalla.
syksyinen metsä on raikas ja hyväntuoksuinen, sekä kaunis katsella.
mene metsään ja puhu puille, on vanha sanonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 17:16

Minulle aivan uusi tuttavuus tuo puun päivä. Parempi puut pilkottuna pinossa kuin halhoina hakkaamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 19:28

Töissä asia tuli esiin mutta henkilökohtaisesti se ei minuun vaikuta mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.10.2010 - 23:10

Ei havaintoa muusta puusta kuin mitä itse olen joskus leimannut metsissä kävellessäni.