Olitteko jonossa?

Ankkapiirtäjä Don Rosan pakeille jonotettiin Helsingissä.
yle.fi/uutiset/kulttuuri/201...origin=rss

Avainsanat: aku-ankka piirtäjä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.09.2010 - 16:55

enpä ollut minäkään, mutta porukkaahan piisasi yllin kyllin

"Helsingin keskustassa luikerrellut nimmarijono oli satoja metrejä ja ulottui Akateemisesta kirjakaupasta lähelle Mannerheimintietä kolmen sepän patsaan kohdalle."

joku kuulema oli tullut Upsalasta asti jonottelemaan mutta jäi silti ilman nimmaria

www.iltasanomat.fi/viihde/uu...os=hl-ko-3

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.09.2010 - 14:15

Walt Disney keksi Aku Ankan, mutta Carl Barks antoi sille ns. sielun. Aku Ankka on ollut maailmalla 80 vuotta, mutta se tuli Suomeen ...Don Rosan piirroksista en oikein pidä.......ei siis tarvinnut mennä jonoon.

-Aku-setä osti meille viikko sitten koiran, Hupu kertoi.
-Sen nimi on Murre ja se on ihan tyhmä. Eilen kun pyysin sitä noutamaan kepin, se lähti keittämään kahvia.
Tosi tyhmä piski, myönsi naapurin poika: -Meidän Alexander osaa lukea sanomalehteäkin.
-Minä tiedän, Hupu vastasi: -Murre kertoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 16:26

No enpä ollut siellä päin..
Katselin kaunista Ruissalon luontoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 17:01

No eihän sitä täältä mummo minnekään Helsinkiin jonottamaan lähde mitään.
Minulla oli hyvin tärkeä päivä vierainani oli monta tuntia kaksi ala-ja kansakoulukaveria.
Kumpaistakaan en ole tavannut koulu loppumisen jälkeen siis 55 vuoteen.
Oho ampas aikaa mennyt, mutta kokolailla kivaa meillä oli nytkin, vaikka vuodet ovat vierineet
väliltä poies, Se korvasi kymmenkertaisesti jonkun jonottamisen.
Akun fani en ole koskaan ollut, lienekö lukenut yhtään sarjakuvaa tai kirjaa en ainakaan.
Lapsenlapselleni olen sentään tilannut sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 18:07

Aivan varmasti olisin ollut jonossa, jos matka ei olisi ollut suomalaiseen pitkä. Mutta kun kilometrejä on satoja, niin en viitsinyt paikalle lähteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 21:51

Ei ollut mielenkiitoa lähteä jonottamaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 16:33

Olisin ollut, jos olisin ollut Helsingissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 18:04

En ollut tässä jonossa.