Minkälainen ilta, yö ja tämä aamu teilläpäin.

Kanta-Häme.Eilen iltasella kaunista ,lämmintä 15 +sitten pimeentullesa, kuu tuli näkyviin pilvien välistä ja kirkastutti taivaan .Oli kaunista ja lämmintä.Ei tuulen värettäkään.Aamusella aika usvaista ja 13 +vielä yön jäljiltä, ajanjaksoon nähden lämmintä.Nyt seljennyt jokin verran ,mutta kosteus selvästi korkeaa.Ihana syky ilma.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.09.2010 - 21:56

Ilta oli lämmin+13....ja samaten heti aamuta oli aurinkoista ja +14 asteita..kun lähdin työkeikalle polkupyörällä..iltapäivästä,kun tulin kotia oli +17,5...oli ihana pyöräillä 18km..oli melkein kesäinen tunnelma..mutta luonto oli kauniin syksyn näköinen,kun on ruskaa..
Voi olla..että huomen aamulla saa vettä niskaan..kun lähtee taas pyörällä..ei muuta,kun kunnon sadevehkeet päälle..hyvin taittuu taas matka...en ole sokerista,että sulaisin..

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.09.2010 - 09:56

Ilta jä yö olivat lämpimiä 13 astetta , ja nyt vähän sataa tihuttaa täällä Turussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 10:36

Sirkka kun illalla päänsä tyynylle painoi, oli asteteita mittarissa 12+. Aamulla herätessä niitä oli 13 +.
Yö meni sateetonna, mutta kyllä Poudan Pekka meille näytti, että Keski-Suomen yli menne sadekuurot
tänään. Ensi viikko pitäisi olla saateeton lähes koko viikko aina torstaihin saakka.
Eipä ole isoja asioita ulos tänään jos sataakin ja iso K-Market on 10m päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 11:38

Tuossa on myös "käppyrät" edelliseltä 24 h ajalta;
www.raasepori.fi/ajankohtais...-juuri-nyt

Muuten nukutti hyvin klo 23-07 ei muita havintoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 14:07

_$$$$___________________$$$$
__$$$$$________________$$$$$
__$$$$$$______________$$$$$$
___$$$$$$$____________$$$$$$
_____$$$$$$$$________$$$$$$$
______$$$$$$$$$_____$$$$$$$
________$$$$$$$$____$$$$$$$
_________$$$$$$$$$__$$$$$$
_____________$$$$$$_$$$$$
________________$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$
________$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$$$$ � $$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$$$$$$ $$
__________$$$$$$$$$$$$$
Pupumaisen hieno! Täysi kuutamo viime yönä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 16:16

Jonkun verran yöllä satoi, aamu näytti harmaalta mutta muuttui kivaksi päiväksi, joten teimme luontoretken Ruissaloon katselimme Kanadanhanhia, lampaita, pitsihuviloita ja maisemaa yleensä..
Ruskaa vaan ei pahemmin näkynyt pikkuisen on hakusessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 18:10

Yhtä sadetta yllä pitää, yöllä jo alkoi. Ja edelleen jatkuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 16:29

Katselin rannassa merelle kuunsiltaa pitkin. Kirkas taivas ja tähtinen yö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 17:58

Eilisilta oli Keski-Suomessa sateinen ja sumuinen eli juuri sopiva kahdenkeskiseen romanttiseen iltaan kynttilöinen ja punaviineineen. Yöllä sää oli muuttunut täysin ja jo aamulla paistoi aurinko todella hienosti ja sai kellastuneet lehtipuut suorastaan loistamaan ja hehkumaan. Koko päivän on aurinko paistanut ja sää ollut kerrassaan upea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.10.2010 - 23:08

En jaksa muistaa enää tässä vaiheessa, mutta ainakin Onttopohja on nähnyt vaivaa vastauksessaan.