Kun menet pankkiautomaatille,katsotko yhtään ympärille?? Näkyykö mitään hämäräperäistä porukkaa... Joku ryöstökopla liikku Suomessa..eilen olivat olleet Porissa..

Avainsanat: pankkiautomaatille meno

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2010 - 16:27

Parempi katsoa kuin katua. Näin sanoo vanha sananlasku ja se lienee totuus.

Kysyjän kommentti

Hyvin sanottu..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.09.2010 - 09:19

Meillä ei kumpikaan mene pankkiautomaatille. Mulla ei ole edes korttia millä nostaa. Isäntä voisi mutta maksaa sillä vaan.Itse käyn pankissa asioimassa ja juttelemassa.Kyllä näkee kaupoissakin koitetaan katella seläntakaa tunnuslukuja. On asiakkaat tulleet valppaammiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 09:23

Kyllä minä katson ja jos joku lähelle tunkee niin epäystävällisesti käsken kauemmas mennä samoin mieheni tekee, niitä varkauksia on niin paljon tapahtunut kun tunnuslukuja on vakoiltu ja näppärästi ovat kortin varastaneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 10:12

Kyllä tulee katsottua.
Olen ollut vieressä kun ystäväni nosti rahaa automaatilta, enkä ehtinyt sanoa kuin: Pistä...
Kun ystäväni rahat ja lompakko vietiin, muutama vuosi sitten.. se tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta, hämäräheikki..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 10:40

No vähän vilkaisen, että ei mitään koplaa seiso automaatilla takana. Kaupassa kyllä käytän joskus korttia ja olen huomannut, että asiakkaat kääntävät päänsä hienotunteisesti pois.Ei siinä niin kovasti rikosta pääse tapahtumaan, kortin kun pitää näpeissä, kyllä minun on ainakin mahdoton lukea, mitä asiakas kaupan kassalla siihen huitaisee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 11:26

En mene pankkiautomaatille milloinkaan, kun täällä ei ole niitä?
Kaupassa on vielä käynyt maksukortti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 12:34

Kyllä tulee ympärillevähän vilkaistua kun täälläpäin on ollut ongelmia juuri tämän alan hämärämiesten kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 18:15

Yritän olla aina valppaana pankkiautomaatilla asioidessani, mutta joskus se vain unohtuu. Täälläpäin on alan rosmot liikkuneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 19:29

kyllähän sitä tulee katsottua että koko tontti on omassa käytössä

(hauskin kokemus on muutaman vuoden takaa:

olin automaatilla asioimassa kun yksi puolitoistametrinen mummo tunki kurkkimaan kainalosta, sanoi katsovansa vähän mallia kun ei oikein osaa näitä nykyajan kotkotuksia,
epäluuloisena en tietenkään antanut kurkkia, mutta lupasin autaa häntä kunhan olen omat asiani hoitanut, vaan mummopa olikin pötkinyt tiehensä kun hänen vuoronsa olisi tullut ....

jäi vähän arvoitukseksi koko juttu ? )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 21:05

Katson ympärilleni ja käsken menemään sivummalle,jos joku hengittää niskaan.Aika vähän kuitenkin käytän rahaa,kun maksan kortilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 16:00

Jokaisen täytyy katsoa ympärilleen tänä roistojen aikakutena. Katson myöskin sitä automaattia onko siinä näkyvissä mitään ylimääräistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.10.2010 - 23:06

Tottahan toki.