Ensi viikolla voi osallistua erääseen tapahtumaan kaikilla seitsemällä eri mantereella yhtä aikaa. Mistä on kysymys?

Avainsanat: mannerten välinen tapahtuma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.09.2010 - 09:55

Maailmanlaajuinen elokuvatapahtuma levittäytyy Kuopiosta Katmanduun

Lähteet:
yle.fi/mobiiliuutiset/uutise...001_p.html

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.09.2010 - 08:24

Maailmanlaajuinen elokuvatapahtuma levittäytyy Kuopiosta Katmanduun.
Tapahtuma tuo esiin todellista globaalia elokuvaa .
yle.fi/uutiset/kulttuuri/201...07001.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 09:27

Meinasin sanoa savuttomaan ja autottomaan päivään. Mutta se taisi mennä. En huomanut kyllä mitään siihen poikeavaa.Autoja kulki että ei tielle meinanut mahtua kun tmpereella oltiin .Elokuvapäivät minulle uusi kuuluisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 10:56

Ensiviikolla seitsemällä manterella voi osallistua samaan lhyelokuvaan yhtä aikaa. Film Festivaaali tuo kymmnen lyhytelokuvaayli kahteeesataan teatteriin.
Katsojat valitsevat parhaat. Suomessa voi elokuvaa katsella neljällä paikkakunnalla. Yleisö valitsee
parhaat,.elokuva levittättyy Kuopiosta Katmanduun.

Lähteet:
Yle/kulttuuri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 18:19

Ensi viikolla voi kaikilla seitsemällä mantereella osallistua samaan lyhytelokuvatapahtumaan yhtä aikaa. Yhdysvaltalainen Manhattan Short Film Festival tuo kymmenen lyhytelokuvaa yli kahdensadan kaupungin teattereihin. Ensi viikon lopussa katsojat valitsevat niistä tämän vuoden parhaan. Filmejä voi katsoa Suomessa neljällä paikkakunnalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 20:14

jos sillä haetaan (uusia) katsojia lyhytelokuville niin aika tehoton kanava tuo festari verrattuna TV-jakeluun, meilläkin nuo olisivat sopineet vallan hyvin joidenkin uusintojen sijaan esitettäväksi

"Odotettavissa on ainakin 100 000 katsojaa ympäri maailman"

yle.fi/uutiset/kulttuuri/201...07001.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 21:09

Täytyy nyt uskoa,että elokuva tapahtumasta on kysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 23:41

Elokuvat saavat ihmeitä aikaseksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 16:24

Taisi kuitenkin olla autoton päivä monessa maassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.10.2010 - 23:05

Fiksu juttu niille jotka rakastavat elokuvia.