Otako viikonloput rennommin,kun muut arkipäivät??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.09.2010 - 07:52

Ei oikein voi sanoa niin sillä yleensä olen juuri viikonloput työssä, näin nytkin. Tosin töissä on hiemen kevyempää juuri viikonloppuisin koska ei ole suihkutettavia/saunotettavia eikä tehdä isoja haavanhoitoja tms. Silloin kun on vapaata vaikkapa keskellä viikkoa minä vietän tavallaan "viikonloppua" ja otan rennommin. Tähän olen tottunut jo oikein hyvin ja minusta olisi ihan kamalaa olla maanantaista perjantaihin työssä ja aina vapaalla viikonloput. Siihen en ala mistään hinnasta. Arkivapailla on kiva käydä asioilla ja muutenkin mukavat fiilikset, kun katselee työssä ahertajia. Tämä sopii minulle oikein hyvin. Tuleehan tilipussiinkin enemmän euroja viikonlopputöistä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.09.2010 - 22:16

On viikonloppu jotenkin erinlaista .Onko se tunne kysymys. Jäi lapsuudesta kait, kun oltiin lauantaitkin ,työssä ja koulussa.Sitten oli niin hirveen väsynyt .Nautti pyhästä kun ei tarvinut mennä mihinkään. Kaikki oli kaukana ja jalan mentiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 07:22

Minulle kaikki päivät ovat samanlaisia, otan rennosti sairauteni vuoksi aina kun siltä tuntuu. Jos noita pikkuihmisiä on meillä viikonloppuisin niin on raskaampaa ja maanantaina otan tosi rennosti kun toivun heidän passauksistaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 08:30

Viikonlopussa on kalenterini mukaan vain yksi arkipäivä. Viikon muut päivät eli la-su lukuunottamatta olen aktiivinen yhteiskunnan jäsen eli teen töitä täysipainoisesti ja aikaa menee myös harrastuksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 09:47

Eilen keskusteltiin mieheni kanssa että olisi kiva lähteä tänään Ruissaloon luontopolkua kävelemään, mutta taitaapi jäädä toiseen kertaan.
Tuo yläkerran Herra päätti kastella nurmikonsa...
Latasin kameroiden akut valmiiksi, no koitetaan huomenna, joten tänään vaan otetaan todella rennosti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 12:17

Kyllä otan hieman rennommin viikonloput koska saan olla enempi perheeni kesken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 18:21

Ilman muuta ja pyrin olemaan viikonlopun töitä tekemättä. Mutta tulee viikonloppuja jolloin ei työkeikoille mahda mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 19:37

niin menee rennosti retkuillessa muutkin päivät ettei enää viikonloppuna osaa paremmaksi panna ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 21:12

Viikonloppuna toivutaan työviikosta. Aamuisin pitäaamukahvi lehtien kera.
Laitamme aina suunitelmien mukasiseti erityisruokaa viikonloppusin ja jälkkärit on pakko-olla.
Joskus on pakko tehdä rästitöitä töistä. Kotitöitä sen sijaan on tulee tehtyä viikonloppuisin enemmän kuin arkena. Ja aina viikonlopuksi pitää olla spesiaaliohjelmaa: teatteri, elokuva tai konsertti tai sitten käydään syömässä ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 21:14

Kyllä minusta viikonloppu on erilainen,kun muut päivät,joskus tulee otettua lientäkin just viikonloppuna,mut ei nyt kuitenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 06:04

Ainostaan keskiviikkona kevyesti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 16:22

Oloneuvoksella on viikonpäivät saman veroisia. Ei sen kummempaa kuin muulloinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 18:03

Arkipäivät maanantaista perjantaihin menevät töissä hyvinkin tiiviisti, usein teen töitä vielä illallakin kotoa käsin. Niinpä viikonloput otan mahdollisimman rennosti eli teen kaikkea sellaista mukavaa, mitä ei oikein arkisin ehdi. Oman rytmityksensä elämään tuo myös se, että maanantaista perjantaihin elelen kahdestaan lapsen kanssa ja mies on vain viikonloput kotona ja silloin tietysti nautimme toistemme seurasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.10.2010 - 23:04

Viikot ovat ihanaa aikaa, viikonvaihde saisi jäädä kokonaan väliin.