Ukotteko että jää paljon lunastamatta veikkaus-voittoja??

Avainsanat: lunastamatta vikkaus voitot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.09.2010 - 20:02

Pöytälaatikoissa piileksii vanha miljardi;
www.talouselama.fi/uutiset/a...161399.ece
liekkö paljon vai vähän?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.09.2010 - 20:01

Kyllä niitä täytyy jäädä sitten lunastamattakin, tässä yksi kerta minulta jäi viemättä viikottainen lotto-
kuponki. En katsonut sen kierroksen numeroita ollenkaan. en muuten ole koskaan saanut kuin
pikkusummia, että saamisen puolelle jään. laitan 2 € viikossa lottoon. Muita pelejä en pelaa.

Lisätty: 25.09.2010 - 17:46

IS selvitti Suomen suurimmat lottovoitot. Suurin oli 2,36 milj.€ ja v.1995 peli kierroksella 12.
Toinen oli 1,68 milj €, pelattu Helsingissä vuonna 2000 ja kierros 40.
Kolmanneksi suurin oli 751 000 €, vuonna 20002 kierros 44 ja paikka Satakunnan maisemissa.
Viime vuonna jäi lunastamattomia voittoja noin 6,1 milj,€ edestä ja näyttää tämä vuosi samanlaiselta suurin piirtein.

Lisätty: 25.09.2010 - 17:46

IS selvitti Suomen suurimmat lottovoitot. Suurin oli 2,36 milj.€ ja v.1995 peli kierroksella 12.
Toinen oli 1,68 milj €, pelattu Helsingissä vuonna 2000 ja kierros 40.
Kolmanneksi suurin oli 751 000 €, vuonna 20002 kierros 44 ja paikka Satakunnan maisemissa.
Viime vuonna jäi lunastamattomia voittoja noin 6,1 milj,€ edestä ja näyttää tämä vuosi samanlaiselta suurin piirtein. Heittää lisäyksen kahreen kertaan ei mahda mitään, ei poistu vaikka muokkaan pois sen.

Lähteet:
Lotto-veikkaus ja IltaSanomat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 20:07

Varmaan niitä pienempiä voittoja jää enemmänkin lunastamatta ja noista pikku summista kertyy iso potti. Isompia voittoja en usko, että jää lunastamatta. Ellei sitten voittaja voiton huomattuaan satu oikaiseen koipiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 20:17

Uskon että nykyään ei enää paljoa jää lunastamatta, itse veikkaan yleensä netin kautta kuin tiskiltakin mutta veikkauskortti lompakossa jota käytän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 22:11

Miksipä ei jäisi. Kyllä ihmiset aika huolimattomia ovat.Hukkaavat lapun ennen viikonloppua.Tai muita ei muista .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 08:26

En tiedä mitä ukottelu tuossa asiassa auttaa. Pääasia että Veikkaus tietää - ja varmasti tietää. Ajoittain on jaossa isompia potteja eli loppuvuodesta yleensä ja niiden peruste on lunastamattomat voitot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 18:26

Uskon, saattaa lapun tarkistus unohtua. Minulle on käynyt muutamasti näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 16:16

Jää niitä varmaan paljon. Kannattaa käyttää veikkauksen korttia. Pelit on tallessa vaikka pelikuponki häviäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.10.2010 - 23:00

Varmasti jää lunastamatta. Minunkin pysyy Veikkauksessa kun en saa uudistettua Veikkauksen sivua ladattua.