Tiedättekö miksi lottopotti on tälläviikolla näin suuri??

Kuulin kioskin myyjältä tämän syyn..tällaiseen jättipottiin..

Avainsanat: miksi suuri lottopotti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.09.2010 - 20:16

Veikkauksen synttäri yllätyshän tää on ....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.09.2010 - 19:58

Veikkauksen synttäriyllätys.- Lotossa jaossa historian suurin potti. 70-vuotias-Veikkaus tarjoaa suomalaisille lottokansalle huomenna 25.9.2010 hunajaa, jaossa kaikkien aikojen suurin lottopotti
historialliset 7,2 milj. euroa.
Syntymäpäiväpotti koostuu miljoonan euron pääpotista, lisäksi isoista ja pienistä lunastamatta jääneistä
veikkausvoitoista.
.

Lähteet:
Lotto-veikkaus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 20:09

Enpä olis tiennyt, vaan siinäpä sitä ois millä mällätä, kerrassaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 02:43

Jotta veikkaus saa taas jättipotin jaettavaksi "huuhaa" projekteihinsa.

"Mitenkä ne huijaa Kenossa, Lotossa ja Viking Lotossa nykyään?"

Noh ystävä hyvä sieltä holmölästä. Esim. Kenossa.

1. laittaako ne osaan palloihin vettä?...EI
2. laittaako ne osaan palloihin hiekkaa?..EI
3. onko pallojen välillä kokoeroa?..KYLLÄ

Katsos kun siellä käytetään 20:ntä palloa jotka nousee putkeen ja 50:ntä palloa ei pysty nousemaan koska ne on ylimittaisia halkaisijaltaan. Ero on merkittävä mutta pieni katsojan näkövinkkelistä, sitä ei pysty erottamaan ruudun kautta.

Ennen arvontaa ajetaan tietokoneella analyysi pelatuista yhdistelmistä ja sen jälkeen tietokone ehdottaa mitkä pallot tulee valita, mitkä numbat saa nousta putkeen mitkä ei. Pallojen valintaan joka on sitten se viime hetken tehtävä on riittävästi aikaa koska peliaika päättyy klo 20:45 ja arvonta alkaa 20:57.

Samaa tekniikkaa käytetään Lotossa ja Viking Lotossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 18:29

Loton ja suomalaisen rahapelihistorian ennätyslukemia kirjoitetaan tänään uusiksi. 70-vuotissyntymäpäiviään viettävä Veikkaus tarjoaa suomalaiselle lottokansalle ensi lauantaina hunajaa, kun jaossa on kaikkien aikojen juhlajättipotti, historialliset 7,2 miljoonaa euroa. Syntymäpäiväpotti koostuu miljoonan euron peruspotin lisäksi isoista ja pienistä lunastamatta jääneistä veikkausvoitoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 12:54

loton 70-vuotis päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 16:15

Veikkaus täyttää vuosia 70. Jollain lailla yrittävät juhlistaa. Eri mieltä voidaan olla siitä onnistuiko. Minusta ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 18:04

Veikkauksen synttäreitähän sitä vietetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.10.2010 - 22:59

Näin jälkikäteen oli se niin väärin että yksi täysosuma sattui...