Montako vierasta oli viimeksi sinun syntymäpäivilläsi?

Facebook-painajainen: 21 000 vierasta tulossa synttäreille

www.digitoday.fi/viihde/2010...1013067/66

Lisätty: 24.09.2010 - 17:02

viimeksi en ollut edes itse paikalla, tai siis missään muiden tiedossa olevassa paikassa

Avainsanat: facebook fanit huom!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.09.2010 - 16:51

Eivät tiedä syntymäpäivääni "naamakirja fanit"!
Sopii varmaan yhdenkäden sormiin.

Kysyjän kommentti

parasta niin ettei kaille kailota

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.09.2010 - 17:09

Viime synttäreilläni ei ollut,kun naapurin pariskunta ja poikani kävi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 17:19

en ollu mailla halamehilla ku napsahti vuosi lisää.
karkuhun lähähärin.
kauas korpihotellihin,
ei tarvinnu trahteerata muutaku avopuoliso ja Fiina-koira.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 18:15

Ei yhtään,kaikki oli juhlimassa uuttavuotta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 18:26

Jos ihan nyt oikein lasken 16 oli kaikki omaa väkeä, lapset heidän kaverinsa ja lastenlapset...
Ei todella mitään utopistisia vieraita ollut tulossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 18:27

Vietin syntymäpäivät lasten perheiden kanssa..oli 8 henkiöä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 18:53

Eipä ollu ketään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 18:54

Oiskoon ollu kakskin kappaletta. Mut niin oli juhlijoitakin, kun mulla ja miehellä on samana päivänä synttärit :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 19:29

En vietä syntymäpäiviä ollenkaan, tässä iässä on syntymäpäivä joka aamu kun herää uuteen päivään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 19:39

En vietä omia synttäreitä enkä ole viettänyt koskaan.Aina omassamielessä 18v.tias

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 08:03

Viime vuonna en viettänyt synttäreitäni. Kahden taisimme juoda kakkukahvit...vai hetkinen olimme vissiin jossain matkoilla. No ensi viikolla synttäreilleni kutsun saa 5 henkilöä. Tuollaiset yleiset kutsut facebookissa voivat todellakin aiheuttaa yllätyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 18:51

Vain lähimmät ja tärkeimmät henkilöt. Facebookissa en ilmoita syntymäpäiviä ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 20:11

Eipä minun syntymäpäivilläni ole käynyt ketään sitten ala-asteen toisen luokan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 16:10

Tusinan verran niitä vieraita oli saunomassa mökkirannassa. Ilmat suosivat kerrankin saunareissua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 18:14

Viime syänttäreitäni juhlistin käymällämiehen ja pojan kanssa syömässä eli kolmen hengen voimin niitä vietimme. Viimeksi minulla on ollut synttärivieraita, kun täytin 40 ja silloinkin vain viitisentoista ja kaikki naisia.