Tykkäätkö Eila Pienimäen lauluista ja sen äänestä.Tässä yksi niistä. www.youtube.com/watch?v=pByM...re=related

Aina olen pitänyt parhaimpina laulajinaEilaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 28.09.2010 - 00:38

Voi mahoton! Kuulin ensi kerran Eilalta tuon kappaleen. Eila on minun karaokeharrastukseni innoittaja. Vanhan veräjän luona oli se mistä kaikki sai alkunsa. Edelleenkin on hakusessa Eilan: Ota syliin cd. Olen kanssasi saamaa mieltä - parhaimpia naislaulajia.

Kysyjän kommentti

Kiva että dikkasit. Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.09.2010 - 09:14

äänestään pidän, artikuloinnistaan en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 09:47

Voi Eila Pienimäkeen liittyy paljon nostalgiaa. Olin Karstulan Vahangan lavalla juhannuksena 1959 ja Eila Pienimäki lauloi siellä laulun Vanhan veräjän luona.
Siellä kohtasin yhden nuoruusaikani rakkauden, mutta se ei pisemmän päälle osoittautunut oikeaksi.
Kävi kuten laulussa :"Mut vuodet ne vaihtui. Haaveemme haihtui.....hetket luona vanhan veräjän
Hyvä ja selkeä, sekä kaunis myös oli laittamasi kappale. Olen sellaisen vanhan ajan laulujen rakastaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 11:28

En muista kuin nimen eli en diggaa erityisemmin. Olen jo ohittanut kevyen musiikin kuuntelijan iän eli klassinen musiikki (ja toki laadukas viihdemusiikki) ovat enemmänkin lajejani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 13:53

Voi näitä vanhoja, Eila Pienimäki oli joskus nuoruudessani yksi suosikeistani...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 18:55

Ihan kuunneltavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 22:52

Eila Pienimäki on susikkejani nuoruudesta..Kerran olin Kristiina Reginan risteilyllä tyttäreni kanssa....missä oli Eila Pienimäki solistina ja hänen miehensä soitti kitaraa...Todella mukavia ihmisiä kumpikin,kun istuimme samassa pöydässä,kun oli tauko...Eilan mies haki tyärtäni tanssimaan silloin risteilyllä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 15:51

Ei nyt minulle ihan ykkössuosikki, mutta kärkipäässä kuitenkin. Kuuntelen kyllä mielelläni.