Olisiko elämä elämisen arvoista jos kello kilkauttaisi tuleman?

Avainsanat: elämä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.09.2010 - 00:18

jos tulevat olisi tiedossa elämä olisi varmasti hyvin erilaista, mutta mihinkäs sen arvo siitä katoaisi ?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.09.2010 - 06:22

En minä haluaisi tietää tulevaa, ei olisi mitään mieltä jos etukäteen tietää elämänsä, vaikka joskus ajattelee että voi kun olisin tämän tiennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 07:26

Ei tarvitse tietää tulevaa, mutta ainoastaan vierailleni sanon, että kilauttakaa vähän ennen tuloanne.
Nämä sellaisille vähän vieraammille tulijoille. Saattasin olla ehkä "löhöpäivänäni" vaikka yöpaidassani olla kokopäivän.
Mehän suunnitelemme jokainen jonkin verran elämää eteenpäin, eri asia toteutuuko se.
Jäljestä päin on sitten tosiaan helppo sanoa, että voi kun olisin tosiaan tämän tiennyt, toisin olisin toiminut.
Kyllä minun elämässäni on paljon kaduttaviakin hetkiä, mutta niiden yli on vain käveltävä.
Hyvä vain, että elämän käsikirjoitus on piilossa, en jaksaisi ehkä elää sen kanssa, että tietäsin koko
elämän eteenpäin. sillä siellä varmasti on varattuna ilon pisaroita, joskin surun kyyneleitä.
Näin sinne elämän sateenkaaren päähän on minulla nyt lyhyempi matka kuin alkuun.Pitäs ymmärtää
tämä aika käyttää lähimmäiseni ja omaksi ilokseni. Toive olisi sellainen,mutta muistaako tuo itsepäinen
minäni sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 08:40

Enpäs halua tietää tukäteen mitään, kaikki saa tulla omalla painollaan..
Otetaan vastaan mitä annetaan, niin ilot kuin surut..
Koska elämään kuuluu kumpaakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 08:51

Pistit vaikean.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 09:19

En halua tietää tulevaa,mutta kyllä sitä nuorena neitosena käytiin ennustajalla ja jotain hän tiesikin.Yhteen aikaan ennustajalla käynti oli oikein muotia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 09:52

Hyvä on että ei tiedä.Kyllä elämä olisi aivan erinlaista jos tietäisi. Jäisi moni asia tekemättä ja tulisi tehtyä.Hyvä näin. Olen osaani tyytyväinen. Aika on rajallinen. Mutta siihenkään ei menaa tottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 20:40

Ei olisi todellakaan..Pitää olla jännitystä elämässä....ja katsoa mitä päivät tuovat tullessan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 11:21

Ihmisrotu todennäköisesti tuhoaisi itsensä jos se tietäisi etukäteen edes huomisen tapahtumat.
Valtaa tulisi liikaa hallittavaksi ja jaettavaksi.
Ei, elämässä ei olisi enää mieltä jos tietäisi huomisen.
Palataan asiaan sitten kun osataan tehdä aikamatkoja tulevaisuuteen.

P.S. Onko tuo koira profiilisi kuvassa sheltti? (Iiisukka)