Pidätkö arbuusista?

Miusta ne on ihanan nesteisiä ja hyviä,eivät ole liian imeliä.

Avainsanat: arbuusi suosikkini

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2010 - 22:14

Minä pidän arpuusista, on raikasta syötävää.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.09.2010 - 21:27

On eräs laji, jota en ole ostanut, enkö ehkö maistanutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 21:28

Kyllä pidän..on todella nestemäisi..suurin osa vettä...mutta hyviä..Siemenet ovat ravinnerikkaita..Kiinassa niitä myydään paahdettuina ja maustettuna..niistä voi myös puristaa öljyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 22:36

Totta kai söin niitä viimeksi Turkissa kuului jokapäiväiseen aamiaiseemme..
Koiranikin pitää siitä todella paljon joten ei mun tarvitse yksin syödä..
Mutta siihen toiseen lajikkeeseen en ole innostunut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2010 - 22:56

Tuo on sana joka ei kerro minulle yhtään mitään. Jotain syötävää taitaa olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 00:20

vesimeloonit ovat kaiken kaikkiaan selaista hyvää helle-evästä, mutta ei sillä pelkästään pitkälle pötkitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 01:25

Viimeksi tänään pilkoin meloonia ison kulhon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 19:07

TÄH?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 08:39

En pidä, vettä otan mieluummin vesihanasta. Taitaa olla se kaikkein tylsin syötävä, sopii hyvin siilien ruoaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 09:20

En pidä, on vain vettä.