Paistatko sinä näitä kotiuunin pakaste pullia tai viinereitä?

Mie justiinsa äsken laitoin viinereitä uuniin.Miusta ne on hyviä ja vaivattomia ,jos ei ole viitsinyt itse leipoa.

Avainsanat: vaasan kotipaisto viineri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2010 - 19:53

Tosi käteviä käyttää..Minulla on aina pakastimessa hätävarana.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.09.2010 - 19:54

meillä niin harvoin leivotaan että ei paljoa kehtaa mainita, silloin kun leivotaan se tehdään pitkän kaavan mukaan ja aloitetaan jauhopussin avaamisella ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 20:01

Pidän niitä ja myös suolaisia paistovalmiita leivonnaisia aina pakastimessa vierasvarana tai makeannälän varalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 20:39

Verasvaran on pasteija pussi oakkasessa, pullan leivon itse ja piirakat, usein kakunkin väännän itse.
Nyt olisi tarkoitus mennä tyttäreni kanssa voileipäkakun tekotaitajan luokse oppiin. Hän tekee kuulemma maakunnan parhaimman voileipäkakun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 20:49

Kyllä vaihtelun vuoksi .Minä ostan pakkaseen vähän, josta otan jos älkkiä tarvii.Olen tykästynyt pastoihin ja korvapuusteihin.Nyt taasen omanapiirakka uunissa. Oma tekemä kun on omenoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 21:12

Kyllä minä sellaisia paistaisin vaikka joka päivä, mutta kun on tuo painorajoitus minulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 22:34

Olen niitä paistellut, silloin kun noita mariskooli lappuja keräsin tuli 5 mariskoolia illoin hankittua niin itselle kuin lahjaksi.
Hyviähän nuo , kiva vara pakkasessa jos tulee yllätysvieraita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2010 - 22:53

En minä mutta ukkoni tekee sen puolestani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 01:23

Kyllä, pidän vähän niinkuin vierasvarana pussin aina pakkasessa.