Ostatko nektariineja? Jos sinulla on jokin nektariini herkku niin kerrotko ohjeen. Vai syötkö yleensä sellaisenaan.

Avainsanat: nektariini

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2010 - 18:38

Kyllä niitä silloin tällöin ostan ja yleensä syön ihan sellaisenaan. Joskus olen pilkkonut niitä mukaan salaattiin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.09.2010 - 18:19

Kun sinulle olin hakemassa tätä ohjetta netistä löysin tämän sopii syksyyn todella, otinpa tämän reseptin myös itselleni oli niin kiva ohje!

Sienilasagne ja marinoidut nektariinit

Lähteet:
www.ruokala.net/resepti/sien...tariinit-1

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 19:47

pidän kyllä enemmän persikoista, mutta tulee niitä nektariinejakin silloin tällöin ostettua ja silloin ne kyllä tulee syötyä sellaisenaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 20:03

Kyllä talvisin ostan nektariineja ja myös persikoita..Omia omenoita riittää pitkään..säilyvät hyvin kellarissa...välillä vielä Joulun maissa on omia omenia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 21:05

Aivan ihanat ohjeet .En kyllä osta en laita. Laitan omista marjosita ,banaania,omenia.Sitten mehuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 21:12

Nektariinit on kyllä hyviä,jos ne on kypsiä,aina sillointällöin ostan niitä.Anoppini pitää niistä paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 21:29

Olen ostanut maistamismielessä, mutta vakituiseen käytöön en ole ottanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 22:18

En välitä nektariineista, persikat ovat minusta paremman makuisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2010 - 22:47

En osta, mutta säilötyt nektariinit ovat herkullisia ja todella maukkaita tuoresalaattiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 08:42

Ostan kyllä mutta mielestäni koko kesän ovat olleet kovia eli raakoja. Silloin en niitä huoli.
Käytän niitä erilaisissa jäkiruoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 21:05

Tykkään nektariineista ja syön ne sellaisenaan.