Jos pääsisit lähtemään ruskalomalle juuri nyt niin minne haluaisit matkustaa ja miksi?

Avainsanat: loma ruska aika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2010 - 10:31

Perinteinen ruskaretki Saariselälle olisi kohteena, jossa olen käynyt monet kerrat. Nyt kuitenkin koen enemmän tuskaa, kun tämän syksyinen reissu on vielä tekemättä. Taitaa mennä marraskuulle, jolloin ruskakin on jo tipotiessään.
Harmin paikka. Kysymyksesi muistutti lapinhullun toiveiden tynnyristä, joka saattaa jäädä täyttämättä.

Kysyjän kommentti

Joskus elämässä pitää uskaltaa lähteä, kokea ja nähdä sillä eräänä päivänä kaikki on jo myöhäistä. Tehdään siis unelmista, haaveista ja toiveista totta. Monesti olen itse asioita, matkoja, lähtöjä siirtänyt muka jonkun jutun takia, mutta nyt elämästä viisastuneena yritän tehdä kaikenlaista. Tässä ja nyt, tänä vuonna, huomenna, mahdollisimman pian. Sillä parhainta rikkautta on se, kun kuolinvuoteellaan voi muistella mitä on nähnyt ja kokenut. Omaisuus on silloin ihan yhdentekevä asia. Muistot ovat kultaakin kalliimmat. Ne saa kaikki mukaansa...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.09.2010 - 08:36

Lappiin.. sinne mieli tekevi..
Turussa vasa ruska alkamassa, ja voi käydä niin jotta eka myrsky vie lehdet ennemmin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 09:13

Lappia haluaisin katsella .Siellä en ole koskaan käynyt.Haluaisin aikkaa 1kk.n.Siellä kulkisin ihmisten keskuudessa ja luonnossa.Jutustelisin paikallisten kanssa .syrjäsuduilla etenkin.
Luontoon olisi ihana mennä vaellus mielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 09:38

Minun "ruskalomani" suuntautuvat aina johonkin Euroopan kaupunkiin. Visbyssä/Gotlannissa oltiin vastikään mutta ei siellä mitään ruskaa kyllä ollut vaan täysi kesä. Tosi virkistävät ja ihanat 4 pv.

Lisätty: 23.09.2010 - 13:31

Seuraava "ruskaloma" on lokakuun 20 pvn tienoilla ja suunta hieman etelämmäksi... ei Tallinnaan eikä Viroon kuitenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 10:17

Menisin ihan vain tänne kotoiselle saimaalle,sielläkin voi kokea kauniin ruskaajan.Nimimerkillä kokemusta on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 11:06

Pääsisin milloin vain mut enpä mene minnekkään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 12:42

Lappihan se ajatuksiissa olisi, mutta melkein mahdoton toive itselleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 16:33

Lappiin, siellä on kaunista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 18:16

Egyptiin menen niin pian kuin se vain on mahdollista. Siellä ei ruskasta ole tietoakaan, varmaan taas bougainvillet ovat täydessä kukassaan, ruoho on kellastunut ja palmut huojuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 18:50

En ole oikein ruskaihmisiä joten matkani suuntautuisi jonnekin, missä varmasti paistaa ja olisi lämmintä. Olimme mieheni kanssa jo varanneet tähän syyskuulle matkan Välimeren rannalle, mutta työkaverini pitkän sairausloman vuoksi lomani siirtyi jonnekin tulevaisuuteen ja matka piti perua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 20:19

Lappiin voisin mennä,kun en ole koskaan käynyt..Sitten varmaan iskisi lapinhimo..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 21:17

itse asiassa en nyt juuri halua mennä yhtään minnekkään, ruskaksi riittää nämä vaatimattomat syksyn merkit omissa nurkissa

valperi.blogspot.com/2010/09...alkua.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2010 - 22:40

Tietenkin sinne missä on kaunein ruska. Eli Lappiin. Silmiä ja mieltä hivelevää kauneutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 10:37

olisi mökki lapissa - ihan vaan vuokra sellainen ja jo viikolla 36 omassa käytössä. en ole vielä kertaakaan käynyt, tämä eka vuosi skipattiin kun jo suunnitelmat oli valmiina toisaalle.
ehkäpä sen voisi vaihtaa myöhempään ajankohtaan jos tuo vko 36 ei ole tarpeeksi syksyinen omaan makuun. kahtellaan mitä vuodet tuopi mukanaan. ja kerkeekö sinne edes joka vuosi menemään syyskussa.

Lisätty: 24.09.2010 - 13:50

ja onhan kotipiha täynnänsä vaahteroita. ku remontti ei anna periksi lähteä lomaileen - ehkäpä pyörin ku pikkulapsi omissa keltapunaisissa lehdissä.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 19:18

Mahollisimman kauas lämpimään, missä vilu ei kappase, ku ei tartte katella ruskaa pakkasella.