Tarvitsetko sinä kauppaa öiseen aikaan.Käytkö yöllä kaupassa?

Mie olen kerran käynyt yöllä kaupassa ABC asemalla.En kyllä muista mitä ostin sieltä.

Avainsanat: kauppa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2010 - 20:13

Hyvin harvoin, mutta matkoilta palatessa käyn tarpeen mukaan. Kaupungissa varmaan esim. yövuorolaiset käyvät.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2010 - 19:52

Joskus reissun päällä ollessani on pitänyt yöllä poiketa huoltoaseman kauppaan matkaevästä ostamaan. Muuten kyllä ihan nuo päiväaukiolot ovat minulle riittävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 20:57

En ikuna päivänä ole käynyt yökaupassa, riittää minun rahoille normaali aukioloajat.
Sitä on tottunut vanhastaan, että arkipäivinä käytiin kaupassa, eikä sunnuntaikauppaa
ollut. En käy useinkaan sunnuntaina kaupassa. Yksin asuvan ihmisen huusholli pysyy
pystyssä ilman ylimääräisiä kauppojen aukioloaikoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 21:19

Ei kyllä ole tarvetta käydä yöllä kaupassa..kun päiväseen aikaan ehtii tekemään ostokset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 21:22

Kerran olen käynyt matkalla pohjoiseen. Muuten ei ole ollut tarvetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 21:55

En tarvitse olen unessa, joten jos en unissani kävele.
Ei mar ymmärrän nuo yökaupat jollain 3 vuorolaisella.
Itse käyn päivisin kaupassa ja hyvin harvoin edes ilalla saati sitten yöllä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 22:02

En tarvitse. Edes pimeitä kauppoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 00:19

En minä yöllä kauppaa tarvitse, olen tottunut käymään päivällä tai sitten iltaisin. Ainut poikkeus on jos tulen matkoilta tai reissusta, niin huoltoasemalla poikkean joka on öisin auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 01:04

taidan olla vähän hamsteri luonteeltani ja niinpä omista nurkista kyllä löytyy aina kaikkea tarpeellista niin että yön yli elää kaupassa käymättä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 09:41

En yöllä käy kaupassa, enkä pyhänä.Hyvähän se on jotka tarvitsee mutta, minä en.Kyllä niitä yöliikkujia on nykyisin paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 11:47

En tarvitse kauppaa yöllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 13:48

En minä kauppaan yöllä lähde vaikka shoppailu hullu olen, yöni minä nukun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2010 - 22:31

Vain ja ainoastaan jos olen tulossa yölennolla kotia jonka jääkaapin tiedän ammottavan tyhjyyttään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 10:42

taidan olla sen verran normi ihminen että nukun öisin. tai olisin töissä -ei silloinkaan kesken kaiken kauppaan lähdetä.
kaipa niitä tarvitaan kun kerran on open24h.