Muistatko mihin kysymykseen olet ensimmmäisenä vastannut,ja mikä on sinun ensimmäinen kysymys??Kun olet alkanut Napsuun..

Avainsanat: ensimmäinen kysymys ja vastaus..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2010 - 19:27

Vastauksiani en muista,mutta ensimmäinen kysymykseni koski vanhustenhoitoa suomessa,kun se aihe oli lähellä sydäntäni juuri äitini takia.

Kysyjän kommentti

Kiitos ..Kissaäiti..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2010 - 18:54

Tämä oli ensimmäinen vastaukseni josta olin vetää herneen nenääni.
www.napsu.fi/vastaukset/kysy...8976#50244 ,
joka on tieteellisen totta mutta raati on päättänyt jotain muuta.
Joidenkin mielestä valtion saarilla ei ole rantaviivaa?
Anonyyminä olen kysynyt ensimmäisen kerran, jota en kerro.

liisukan omissa nimissään kysymä 1 kysymys:
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/7408

Lisätty: 22.09.2010 - 20:09

Tuulikki100:lle tuotan pettymyksen tällä; www.napsu.fi/vastaukset/kysy...1400#73101

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 19:20

Muistan vastanneeni ihan ekana kysymykseen, missä sijaitsee Monte ja olin ihan fiiliksissä, kun kysyjä vielä sitten valitsi sen parhaimmaksi vastaukseksi. Kysyjän profiilikuvan muistan vaan en nimimerkkiä.
Eka kysymystäni en muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 20:15

Enpä muista, enkä nyt jaksa aloittaa sitä etsimään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 21:00

Kukapa niistä lukua pitämään, en muista ei ole tarpeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 21:16

Tässähän nämä:

Kysymys:

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/26727

Vastaus:

www.napsu.fi/vastaukset/kysy...306#199347

Yhden kysymyksen tein anonyyminä ja sain asiallisen vastauksen.
Napsuttelun koukkuun jäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 21:52

En muista kumpaakaan ja etsimään näin myöhään illalla en rupee..
Jos arnauksen heitän saattaa olla että kyseessä olis ollut ruoka aiheet molemmissa !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 00:14

Muistan minä, taisi kysyä jotain lentolippu asioita. Mutta se mihin olen vastannut, sitä en muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 01:00

takuulla en muistanut, mutta tuoltahan ne on helppo luntata

vastaukseni näytti olleen ainoa tuohon kysymykseen ja samoin minäkin sain omaani vain yhden vastausen

ensimmäinen kysymys
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/967

ensimmäinen vastaus
www.napsu.fi/vastaukset/kysy...ys/605#993

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 09:49

En kyllä takuulla muista, itse olen kysynyt kyllä 24.1.2009 Mutta vastaamistani en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2010 - 22:29

En muista mihin olen vastannut, mutta ensimmäisen kyssärini muistan. Eivät osanneet napsulaiset siihen vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 08:23

Johan olisi kummallinen muisti jos sellaisen muistaisi! Aivoihini tallennan aivan muita kuon kaltaisia asioita.