Onko Suomessa kauppoja jotka ovat auki 24 tuntia vuorokaudessa? Siis ei huoltoasemien kaupat. Missä ne ovat?

Avainsanat: läpi yön auki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2010 - 18:59

Siwa-ketjun viisi myymälää on 26.4.2010 lähtien auki ympäri vuorokauden. Tampereella kaupassa voi piipahtaa aamuyön tunteinakin Hämeenpuistossa, Puutarhakadulla.

Viisi pikkumyymälää Helsingissä, Turussa, Kuopiossa ja Tampereella aloittivat myös ympärivuorokautisen aukiolon.

Läpi yön jatkuva aukiolo mahdollistui vuoden 2010 alussa. Tätä ennen sitä on käyttänyt vain yksi myymälä, Helsingin Mannerheimintiellä sijaitseva Alepa.

Helsingin 24 tunnin Siwat sijaitsevat Töölössä ja Aurinkolahdessa.

Tampereen, Turun ja Kuopion 24 tuntia vuorokaudessa auki olevan myymälät ovat pieniä, alle 100 neliömetrin kauppoja, jotka saavat olla auki ympäri vuorokauden myös juhlapäivinä, jolloin muut kaupat ovat kiinni.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2010 - 13:09

Turusta ainakin löytyy SIWA!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 13:14

Eipä taida olla ellei josainpäin esim. saaristomerta ole kauppias joka on valmis palvelemaan asiakkaitaan 24h seitsemänä päivänä viikossa. Tämä ikävä tilanne johtuu siitä, että jokin aika sitten Helsingin Sanomissa uustisoitiin tietääkseni ainoiden koko maassamme 24h auki olleiden pääkaupunkiseudun siwojen lopettavan jatkuan aukiolonsa. Näin toimittiin lälitalojen asukkaiden valitettua ympärivuorokautisesti auki olevien kauppojen aiheuttamasta melusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 15:20

Helsingissä Mannerheimintiellä on yksi kauppa mutta mielestäni luin että tekevät muutoksen aukioloon. Asiakkaita ei varmaan tarpeeksi riitä kaikille aukiolotunneille. Kauppa on Alepa, siinä en käy koskaan. Aukiolo aiheuttaa häiriötä koska pienet kaupat (Siwat) ovat usein asuintalojen alakerrassa. Tulee roskaamista tontille ja muutakin häiriötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 15:29

onhan niitä, mm.

Viisi Siwaa aloitti tänään 26.4.2010 ympärivuorokautisen aukiolon. 24 h-aukioloa noudattavat jatkossa Helsingistä Siwat Runeberginkatu 32 ja Aurinkolahti; Aurinkolahden Puistotie 2,

Alepa

Mannerheimintie 102:n myymälä palvelee kellon ympäri

aika näyttää tarvitaanko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 16:03

Joo Turussa olen käynyt Siwassa kerran yömyöhään. Ovat kuulemma auki 24 tuntia vuorokaudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 17:09

ei näillä main ole sellaisia kauppoja ollenkaan, eikä tarvetta varmaan olekkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 18:29

Muutamat siwat ovat auki 24 tunti..täällä meidän siwa ei ole läpi yön auki..enkä kyllä tarvisikaan mennä kauppaan yöllä..Kyllä varmaan kaljan-ostjia riitää koko yön..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 18:42

Helsingin keskustassa on Alepa 24 tuntia vuorikaudessa auki. Tarkkaa sijaintia ei näin maalainen muista, mutta joskus olen siellä kovin myöhään ystäväni kanssa piipahtanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 19:03

Seuraavat Siwat Avoinna 24h

Aurinkolahti Aurinkolahden Puistotie 2, 00990 Helsinki Matkahuolto, MyPack
Hämeenpuisto Puutarhakatu 14, 33210 Tampere Matkahuolto, MyPack
Puijonkatu, Kuopio Puijonkatu 29, 70100 Kuopio Matkahuolto, MyPack
Stålarminkatu Stålarminkatu 33, 20810 Turku Matkahuolto, MyPack, Veikkaus
Lähde: siwa.lahikauppa.fi/fi/kaupat...ikkisiwat/

Siwa Runeberginkatu 32 00100 Helsinki Etu-töölö
Tällä hetkellä kauppa on suljettuna. ?
aukioloajat.com/view.php?id=402380388

Alepa Mannerheimintie 102 palvelee asiakkaita 24 tuntia vuorokaudessa viikon jokaisena päivänä. www.alepa.fi/alepa-kontti1.html

Jos tai kun tarvetta, niin katso "kaikki" aukioloajat aukioloajat.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 00:10

Meilläpäin eivät ole kuin jotkut ja niistäkin harvat huoltoasemat. Minä en öiseen aikaan jaksa kauppaan lähteä, käyn mieluummin päivisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2010 - 22:17

Osaa ne muuallakin kuin Turuus.