Huomenta kaikille. Tänään tulee kuluneeksi 60 vuotta erään hyvin tunnetun edesmenneen laulajan synt, piditkö hänen lauluistaan?

Avainsanat: mm. varrella virran

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2010 - 16:01

Omalla tavallaan musiikin legendoja tämä Kirill Babitzin alias Kirka. "Varrella virran" yksi aivan parhaista.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastaajille, samoilla linoilla papan kanssa "varrella virran", vaikka en Aurajoen varrella olekaan, on iso Keurusselkä vieressäni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2010 - 08:54

Jos Kirkaa tarkoitat,niin kyllä hänestä pidin muutenkin,kun laulajana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 08:57

kyllä kirkasta pidin... tulee hänestä aina nuoruus fiilinkii ...jooot ,,,oi niitä aikoja :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 09:24

Kyllä hänellä oli myös hyviäkin kappaleita joista minä pidin.Nuoruudessani pidin kirkasta enempi esiintyjänä kuin myöhemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 09:46

Joistain kappaleista tuli pidettyä toisista ei..
Kirkasta meinaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 09:55

Olisiko kirka joka niin äkkiä poistui täälä elävästä elämästä.Tässä eräs hyvä sanudinen linki ,kirkan nuoruus ajalta.www.youtube.com/watch?v=fcC0...re=related

Lisätty: 22.09.2010 - 09:57

Itse oli 13 kun kävin livenä kirkka ja orkkaa katsomassa kansantalolla. On mahtavat muistot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 10:03

Pidin kovasti Kirkan musiikista, eniten kuitenkin 60-70 -lukujen biiseistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 11:48

Muutama biisi iskee tosi syvälle sisimpääni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 12:36

En erityisemmin pitänyt Kirkasta...liian raakkuva ääni. Pari koskettavaa kappaletta hänellä on joita joskus kuuntelen. "Anna käsi niin mä kanssas kuljen"...ja "Soitin vain, kun taas sua kaipaan"....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 13:00

Joitain Kirkan kappaleita kuuntelin ja kuuntelen yhä ilman inhonväreitä, tai sulkematta kesken esityksen sitä äänilähdettä josta ne kuuluvat. Yksi tälläinen kappale on "Varrella virran". Toisia kappaleita en taas pystry sietämään lainkaan. Kirka oli minusta artisti joka esitti kaikilla levyillään niin äänelleen sopivia kuin itsellen esittämiskelvottomiakin kappaleita. Tästä johtuu, että en omista ainuttakaan hänen levyistään. Minusta artistin tekemän levyn jokaisen kappaleen pitää sopia hänen äänensä tulkittavaksi ennenkuin ostan sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 13:37

Saattaa olla että useammallakin on merkkipäivä tänään, en tiedä kylläkään yhtään jolla on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 17:26

Olen aina ollut Kirkan laulujen ihailija.Kauniita ajatuksia Kirkan muistolle. Surun pyyhin silmistäsi pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 18:36

Kirkan syntymästä on kulunt 60vuotta..On kyllä ihan kauniita lauluja mitä on esittänny...en kyllä pidä kaikista..
Viime keväänä kävin katsomassa Kotkan Kairossa esitystä..Kirkan lahje..kertoi Kirkan elämästä...ja esitettin Kirkan lauluja...oli kyllä hyvä esitys..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 18:40

Kyllähän Kirka ennätti tehdä monta loistavaa biisiä. Oma ehdoton suosikkini on hänen Tätä päivää tahdon rakastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 00:05

Kauniita ovat Kirkan laulut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2010 - 22:15

Surun pyyhit silmistäin - se auttoi kestämään laulajansa pois menon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 13:42

Virret on tärkeämpiä kuin jonnin joutava juutalaisen rääkkyminen.Eikös se niin ole...?

Lähteet:
Älä eksytä yhtään näistä,ettet kadotukseen joudu...!