miten löydän unelmien työpaikan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2008 - 08:53

Työvoimahallinnon palvelut löytyvät osoitteesta www.mol.fi
Sieltä saat aika kattavasti apua ja ohjeita työpaikan haussa, joskus jopa unelmien työpaikan :-)
Onnea työpaikan hakuun...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.09.2008 - 20:54

riippuu unelmistasi,
useimmiten se löytyy etsimättä, sattumalta, huomaat vasta jonkun ajan kulutta että tämähän on just jees

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2008 - 20:57

Selvitä ensin omat toiveesi ja unelmasi, tee kovasti työtä asian eteen, jos onni on mukanasi löydät oman unelmatyöpaikkasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2008 - 10:16

unelmien työpaikassa olokin pitemmän päälle muuttuu tressaavaksi,joten etsi ihan tavallista työtä niinse saattaa täyttää sun unelmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2008 - 14:05

Mikä on unelmasi?Mene unelmasi perään ja öydät etsimäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2008 - 18:02

Ensin miettisin mitä osaan tehdä/mahd. oppisin, mistä asioista pidän, missä olen ns. hyvä, olenko sosiaalinen ihminen, vaiko haluaisin tehdä töitä yleensä yksikseni, onko valitsemassani ammatissa työtä tarjolla silloin kun olen valmis työelämään?, kun nämä (ja paljon muutakin) itselleen selvittänyt, niin siinäpä on sitten löytynyt oma unelma-ammattisi, jossa varmasti tulet viihtymään, kun asia on pohdittu jo ajoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2008 - 00:45

Elä unelmasi.
Löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2008 - 07:52

yleensä unelmat tulevat vastaan.