Huomenta napsut ja pilvisen sateista aamua kaikille. Mitä puuhaatte tänään?

Vapaapäivän ratoksi siivoan aittaa ja Onnelaa sekä keräilen jo kukkineita kesäkukkia ulkoa pois. Ajatuksissa pyörii edelleenkin auton vaihto ja uuden läppärin hankkiminen...jahka tästä kaupunkiin innostun lähtemään joku päivä.

Lisätty: 22.09.2010 - 12:38

Jaa-a, ei ole vielä Palisanteria näkynyt...missähän viipyy. Huomenna päätimme sitten lähteä Jyväskylään vähän sukuloimaan ja jos sen läppärin vaikka ostaisin.

Avainsanat: työt syys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2010 - 08:47

ahaa,sinulla on siis vapaapäivä?
varohan vaan etten kurvaa Onnelan pihaan,
kohta nääs lähden ajamaan Kuopion suuntaan,ja siitä vähän vielä ylöspäin.

Seinäjoella ei juuri nyt satele.+9C.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Olisit vaan tullut rohkeasti ihan tänne meille asti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2010 - 08:54

Hyvin harmaa sää, pilvet riippuu alakuloisena taivaan kannelta. Mutta mieleni on silti toivoa täynnä.
Pakkaat tänään Onnelan kesää muistojen koriin, joita mekin napsulaiset olemme kesän myötä saaneet
nähdä.
Tänään ei ole erikoista ohjelmaa, kävelen kirjastossa jos ei kaatosade tule ja mummo kutoo sukkaa sitten
päivän jatkeeksi. On niitäkin lapsenlapsia vielä, jotka pitävät villasukkia talvella.
20 v. Janille ei kelvannut enään villasukka, no sitten kun reuma repii reisiä, voi niitäkin tarvita.
Iloista ja aikaansaavaa vapaapäivää Sinulle ja kaikille muillekin napsukoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 08:55

hyvää huomenta koko napsukööri....mitäs tänään ,petivaatteet vaihtoon ja ulos parvekkeelle tuulettumaan ja ainakin makkarin siivous ,jos ei inspistä muuhun riitä ...ei suuria suunnitelmia nyt tällekään päivälle ole tehtynnä ,mutta eiköhän tämäkin päivä iltaan taitu sellaisella vauhdilla, et ehtoost raas funtsii ....mihin tää päivä taas katos... oiskos sitä sit vaa tullu hittaamax ,kun ei mitään saa kunnolla aikasex ja aika rientää ...mene ja tierä sitä sit :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 08:58

Lappeenrannassa sataa,sataa,ropajaa.Kohta menen suihkuun ja sitten naapuriin kahville.Pyykkiäkin pesen ja laitan ruokaa,muusta en vielä tiije.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 09:26

Joo sateista ja harmaata on sää taas jälleen kerran täällä Jämsänkoskellakin.Pyykin pesua olis myös minulla,imurointia ynnä muuta koti työtä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 09:56

Turku näyttää kauniilta syysaamulta..

Taidan odotella tytärtäni kaffeelle nyt aamutuimaan, tulee suoraan neuvolasta kertoo uudet kuulumiset sieltä mitä tyttärestä sanottiin on 7 kuukautta ja kovin on kerkeeväinen pystyyn kun mieli tekee ja kyl koht lähteekin, tää Mummo saa juoksennella todella lujaa jos kerkee perässä..

Toisella tyttärellä alkoi tänään äitiysloma, joten uskon et tulee illalla, jos siin välis koittais vaikka leipoo jotain, eilen tein niin ihania pizzapullia jotka syötiin melkein heti..2 jäi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 10:04

Helsingissä paistaa aurinko. Pidän tänään siivouspäivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 10:25

Aamu alkoi meidän yhteisellä aamukaävelyllä. Siellä sataa tihkuttaa mikä kastelee. Keräiltiin tieltä oksia pois kun isot metsäkoneet niitä tuonut.Rupeevat tekeen meille isompaa tietä.Tulee naapureita. Johan ollaan oltu 40v.tta ilman naapureita ja tienkunnossapitoa.Itse täytynyt hoitaa nekin.
Tänään on uinti päivä sinne päivällä.Käyn 3 kertaa viikossa teen omat jutut siellä altaassa.
Ruuanlaittoa ja mitä nyt eteen tulee ei suunitelmaa.
Tota siivousta riittää täälläkin. On kumma kun se aina uusiutuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 15:58

Turussa aurinko paistanut koko päivän. Kaunis syksyinen sää. Tänään mökillä kaikennäköistä puuhaa talven varalle. Aikaa siinäkin kului, kun nyt vasta pääsin napsuttelun pariin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 18:23

Sateinen oli aamu,kun lähdin kotoa 7.15...Tuli tuossa ruokakysymyksessä jo mainittua..tämän päivän ohjelma,kun ennättänny tänään tekemään ruokia..Eli kävin pesemässä omakotitalon ikkunat vaihdoin verhot...kaikki verhot piti silittää..
Sitten kiireesti 3:men tunnin koulutukseen..siinähän se päivä meni tosi nopeasti..
Laitoin takkaan tulet,kun tulin kotia. Nyt on iltkahvit juotu...ja voi olla napsussa ja voi katsella telkkaria..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2010 - 22:14

Olin entisöimässä ystävättereni 1920 -luvulta olevia huonekaluja.