Suuri huutokauppa Amsterdamissa...mitä on kaupan?

Avainsanat: kuuluisa ohjaaja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 23.09.2010 - 22:13

Vekkuli keppimies. Mutta ei niin vekkuli että ostaisin hänestä jotain kotiini.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Ei mullekaan enää tuonne Onnelaan mahdu huutokauppatavaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2010 - 08:44

Charles Chaplinin esineitä huutokaupataan Amsterdamissa.

Lähteet:
mtv3 uutiset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 09:02

en taira sinnepäin nytkään suunnistaa huutokauppaan vaikka ois varmaankin mielenkiintoinen tapahtuma ...just mietin ,et onkin siitä jo aikaa ihan hirveesti ,kun olen ollut missään huutokaupassa ....niis on kyl hyvä fiilis aina...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 09:04

Charles Chaplinin kodin esineistöä huutokaupataan Amsterdamissa tällä vikkolla, päivää en tiedä osuuko juuri tälle päivälle.

Lähteet:
yle/uutiset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 09:50

4,3 metriä pitkä ruokapöytä sekä siihen tyyliltään soveltuvat 24 tuolia. Ostaa voi niin ikään elokuvakonkarin suuren sängyn, joka edustaa Ranskan kuninkaan Ludvig XVI:n ajan tyyliä.

Lähteet:
www.aamulehti.fi/uutiset/vii...1073.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 10:07

Chaplinia arvostan suuresti näyttelijänä, musiikintekijänä ja ohjaajana, mutta en silti haluaisi mitään muistoesineitä kotiini - eikä niihin olisi varaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 10:28

Luulin heti kun kyse oli amsterdnamista,iso kukkahuutokauppa . Mutta vielä parempi.Chaplinen tavarita .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 15:56

Chaplinista tulee aina mieleen elokuva "Nykyaika". Parodioi hyvin liukuhihnalla työskentelyä. Liukuhihnalta nuo Chaplinin tavaratkin ovat tulleet. Ostakoon ken haluaa, minä en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 00:03

Mielenkiintoinen olisi huutokauppa, mutta en minä sinne suunnista.