Hotelli Gumus, Alanya

Hotelli Gumuksesta kaipailisin lisätietoja, ihan kaikkea? Hotellin lähellä on ilmeisesti ruokakauppa, onko avoinna myöhään? Saavumme ehkä puolen yön aikoihin hotellille ja aamuksi täytyy sitten hakea vettä yms. Mistä kannattaa hakea? Hotelli sijaitsee Oban alueella, millainen on palvelutarjonta kyseisellä alueella?

Avainsanat: gumus alanya

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.09.2010 - 16:17

tuollapa siitä kehumisia:
keskustelu.suomi24.fi/node/6007067
keskustelu.plaza.fi/matkalau...nya-gumus/

hotellissa kyllä myydään vettä, ettei sitä varten tarvitse kauppaan lähteä.
lähellä hotellia on iso marketti.
kovasti juuri Oban aluetta ja Gumus hotellia ainakin noilla sivuilla kehutaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.09.2010 - 16:59

Tässä eräs keskustelu linkki

Lähteet:
www.iltalehti.fi/matkailu/ma...anya.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 12:57

Kaksikin supermarkettia ihan kulman takana. Hotelli oli mielestäni rauhallinen ja mukava henkilökunta.