Mistä voi ostaa tuoreita aprikooseja?

Milloin niitä on myynnissä?

Avainsanat: aprikoosi tuore

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.09.2010 - 09:55

pääkaupunkiseudulla lähes kaikista vähänkin isommista elintarviliikkeistä (itse ostelen useimmiten kulman takana olevasta S-marketista)

(ja tietenkin sieltä Stockan herkusta)

nykyään kun hedelmiäkin lennätetään ympäri maailmaa, eri maista tulevia aprikoosejakin on saatavilla lähes ympäri vuoden, tässä meidän kaupassa paras tarjonta on ollut huhti-toukokuussa ja toinen hyvä sesonki siellä syys-lokakuussa

tosi tylsää on se kun usein tarjolla on niitä raakoja 'puupalloja' jotka ei tosiaan maistu miltään, eikä ne kotioloissa enää kunolla kypsykkään

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.09.2010 - 09:57

Stockman tuottaa vaikka millaista hedelmää ja vihannesta kuin myös Citymarketkin on laajentanut reberttuaariaan..
Joten isot telintarvikeliikkeet kysypä sieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 09:58

Stockan herkusta itse ostan, siellä niitä on kyllä koko ajan tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 11:23

En osaa sanoa komeita olivat nuo valperin kuvaamat aprikoosit. Itsellenikin tuli sama heti kuvia katsottuani mieleen,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 12:31

Viimeksi olen ostanut Stockmannilta, mutta S-marketeissa niitä myydään myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 13:17

kyllä suuremmilla paikkakunnilla isoista kaupoista niitä saa ympäri vuoden, mutta varokaa tosiaankin niitä Valperin mainitsemia raakoja sillä ne eivät anna oikeaa kuvaa miten hyviä aprikoosit ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 15:00

Kyllä minunkin kotikauppani S-market myy niitä. en ole ostanut tuoreena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 18:39

Ainakin tänään oli aprikooseja ja muita etelän hetelmiä myynnissä S-Marketissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 19:29

En ole seurannut hedelmiä kaupassa,kun on ollut omia marjoja omenia ja luumuja..
Kyllä varmaan löytyy hyvin varustetusta kaupasta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 02:00

Hyvin varustetuista marketeista löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 12:03

Kyllä niitä löytyy hyvin varustetuista kaupoista ja Turussa torilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2010 - 21:58

Mene vaikka Prismaan.