Mitä mieltä korvaako tapaturmavakuutus silmälasit..kun vaurioituu kaatuessa??

Odotan vakuutuyhtiöTapiolasta vastausta..

Lisätty: 29.09.2010 - 20:18

Kyllä vakuutus korvasi..

Avainsanat: silmälasit korvataanko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.09.2010 - 09:56

Tapiola kertoo sinulle vastauksen,löytävät kyllä jonkun porsaan mentävän aukon ja vastaus on ,niet,niet.Voi olla,että korvaakin.

Kysyjän kommentti

Kyllä Tapiola korvasi....ihan puhelimella sain tehtyä tapaturma ilmoituksen...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.09.2010 - 09:27

Minulla oli kotivakuutus, jossa oli lasten tapaturmavakuutus ja tyttäreltäni hajosi pyörän kanssa kaatuessa lasit ne korvattiin, joku omavastuu oli pieni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 09:38

Kyllä meilläkin on kotivakuutus joka sisältää myös tapaturmavakuutuksen,ja se korvaa juuri tuommoiset kaatumis jutut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 09:41

Kyllä minulle on korvattu kahteen otteeseen.

sain kummallaki kerralla mennä suoraan optikolle vakuutusyhtiön lapulla( ilman odottamista).

Toinen oli kun olin työmatkalla talvi, jään päällä lunta ja silmälaisit hävisivät hankeen (oli todistajana sen pihan talonmies joka juuri lakaisi jalkakäytävää).

Toinen oli kun meni makuuniin viemään elokuvaa, ja siitä jalkakäytävältä puuttui laatta ja ilmalentohan siitä tuli naamalleen (verta, mustasilmä asfalttirokko vaurioita) , ja lasit pirskati rikki, soitin vakuutusytiöön ja siltä istumalta suoraan optikolle.( kävin näyttämässä laseja, optikon jälkeen). Ja nämä lasit ovat muistona edelleen kotona..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 11:30

meille ei ainakaan vakuutus ole korvannut mitään ,aina löytyy hyvä syy. Olemme päättäneet ottaa vakuutukset poi.Säästöä se on itselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 11:36

Laskut pitää kyllä ajallaan maksaa. Mutta kun olisi jotain saamapuolella, niin kestää. Jos tulee ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 12:51

Kotivakuutus korvaa.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 13:27

Oma kokemus täälläkin. Kotivakuutus korvasi, kun vieras istui silmälasieni päälle ja menivät rikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 16:56

Juuri sentähden vakuutukset ovat olemassa. Tarpeeksi vaan sepustuksia ja kuitteja mukaan. Ei pitäisi olla mitään epäselvää
Jos alkaa nipotus, niin vaihda yhtiötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 19:07

Kun tyttärenpoika rikkoi ukkinsa silmälasit, niin tyttären vakuutus korvasi ne. Ukin omasta vakuutusyhtiöstä tuli kielteinen päätös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 01:55

Pidän peukkuja että vakuutus ne sinulle korvaa. Omakohtaista kokemusta ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 11:23

Jos kompastuit saatta olla vaikeuksia, mutta jos liukastuit niin voi onnistua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2010 - 21:56

Jos postiluukusta tulee kirje jossa on Tapiolan leima ja kuoren sisällä on myönteinen päätös - korvaa. Päinvastaisessa ilmoituksessa - ei korvaa.