Mikä on peilausauto?

En tosiaankaan tiedä.

Avainsanat: peilausauto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.09.2010 - 09:43

radiotaajuuksien käytön tarkailuun sopivalla välineistöllä varustettu auto

- esiintyy kaiken maailman agenttitarinoissa ja on totta toisinaan arkipäivässäkin

- laittomien piraatti radioasemien pitäjien riesa (paikantavat lähetysasemat aika pian)

yhdistetty usein myös luvattoman tv-n katselun tarkkailuun, mutta taitaa niiltä osin olla enemmänkin legendaa

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.09.2010 - 10:01

No oppiihan aina jotain uutta..

Lähteet:
foorumi.eralle.net/viewtopic...a46001bfae

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 10:57

Tv luvat on kunnossa täällä mutta tosiaan se on vaan legendaa juttua jotta luvattomia tv:n katsojia peilattaisiin.Maaseudulla voi kärähtää muutenkin ja kerrostaloissa miltei mahdotonta peilailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 12:03

ihan heitän omasta nupista , et siihen voit nousta katsomaan kokovartalo kuvaasi ... kuvastimesta ... tää ihan tälläinen heitto ... ns. kevennys ... jotta saapi ottaa herneetkin nokkaan jos huvittaa , taikka hymyillä , jos miellyttää .. :)) joopati joo .... ja tämä juttu on ihan täysin asianvierestä ... tiedän :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 15:12

Peilausauto, jonkinlaista uteliaisuutta. Onko lie olemassa, itse en usko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 22:14

Se on varmaan sisustettu peileillä...kun katsot minne vaan aina näet itsesi kauneuden...tai "kauhistuksen"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 01:53

Opin taas jotain uutta. En olisi tiennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 11:22

Peilausauto testaa ilmateitse kulkevien lähetystaajuuksien saatavuutta. Eli etsii paikkoja, johon lähetys ei kunnolla tai ollenkaan tule. Pitäisi aiheuttaa lähetyksen saatavuuden korjauksen. Läheskään aina ei näin käy, vaan mennään siitä yli missä aita on matalin. Esim. pohjoisten syrjäseutujen asukkaat ovat joutuneet hankkimaan satelliittilautasen lähetyksien saavuttamiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2010 - 21:54

Mistäs sitten älysit kysyä? =D. Minun mielestäni se on oikein hyvin pidetty kiiltelevä pintainen auto josta voi peilata itseään. Itse en omista sellaista autoa.