Pieni ilkeä eläin valloittaa Amerikassa mm. kauppoja. Mikähän se mahtaa olla?

Lisätty: 21.09.2010 - 05:26

On kuulkaas torakkaa pienempi...ja ilkeämpi.

Lisätty: 21.09.2010 - 12:45

Ludehan se mokoma ilkiö on. Oikea verenimijä.

Avainsanat: syöpäläinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.09.2010 - 10:19

Lutikka,tosi paha inhokki.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.09.2010 - 22:24

Oko se torakka.Torakkahan on sitkeä ei kuole helpolle. Ihannoi hyllyjä missä jauhoja yms.Ainakin venäjällä niitä paljon.Ennen oli parikkalassa mutta empä tiedä onko enään .Ne tykkäsi ennen niistä toisenlaisista ruokakaapeista.Voisin kuvitella sen olevan torakka.Matkaajien mukan niitä tullut suomeenkin kerrostaloihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 00:17

Tappajamehiläiset. Ne havaitsevat alueella liikkujan kauempaa ja puolustavat pesäänsä suuremmin joukoin. Lisäksi ne pysyvät pitempään hälytystilassa ja ajavat tunkeilijoita pitempään takaa. Afrikkalaistuneiden mehiläisten pesää ei tarvitse edes häiritä, sillä mehiläiset havaitsevat alueella liikkuvat ihmiset. Tappajamehiläisten tiedetään käyneen myös koirien, hevosten ja nautojen kimppuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 00:35

Torakkaa olisin ajatellut, mutta ehkä Opoy:lta tuli oikea vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 08:47

Lude pieni ruskeahko eläin on vallannut Amerikan päämyymälöitä.

Lähteet:
HS uutiset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 09:13

Miten se voi olla pieni, kun tarinan mukaan kaikki siellä on niin suurta. Lutikkaa minäkin veikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 10:06

Lutikkahan tuo on mitä kyselet..
Jonkun jutun just luin että niitä on yli 500 eri lajia (sukulaisia, serkkuja)..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 22:18

Lutikka taitaa olla...joskus kun on saanut lutikan suuhun marjoja syödessä...kyllä äkkiä sylkee marjan pois..ihan kamala maku..vai mikä se on joka maistuu pahalle!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2010 - 21:47

En ole nyt viimeaikoina poikennut niissä puodeissa joten ei ole havaintoa. =D