Joko olet ostanut palan kuuluisaa Myllysiltaa? Näkyy kaupan olevan. Berliinin muurista minulla on palasia, mutta ei siitä sillasta

Lisätty: 21.09.2010 - 12:44

Eilen luin tuon uutisen ja nauratti minuakin. Ajattelin heti siellä päin asuvia napsulaisia jotka sankoin joukoin rientävät silta-ostoksille.

Avainsanat: historiaa pala

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.09.2010 - 09:11

Saisivat viedä kaikki palaset suunnittelijoille (Ollila ja Paloheimo). Ovat jo tarpeeksi kiusanneet meitä Turkulaisia. Vielä joudutaan pitkän aikaa ajelemaan ruuhkissa noiden kahden takia. Paloheimo valittiin eduskuntaan sillan valmistuttua. Nyt kun on purettu niin lienee Ollilan vuoro. Saisivat muutkin osansa tuon parivaljakon tempuista.

Kysyjän kommentti

Kiitos, juuri näin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.09.2010 - 21:51

eipä ole Myllysilta minulle mitenkään erityisen rakas eikä siihen liity muistoja,

muutaman kerran olen päässyt Aurajoen yli sitä pitkin kuivin jaloin,
nekin kerrat muistan ihan hyvin ilman että pitäisi olla sillanpalasia muistona

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 22:08

En ole edes nähnyt Myllysiltaa..enkä meinaa ostaa siintä palasta..
Kerään taas Turkin rannoilta kauniita ilmaisia kiviä,ja laitan kukkaruukuihin koristeeksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 22:27

En ole petoniin ihastunut vaikka kuin olisi tuota siltaa.Kaikki ne kauopan on.Aurajoki itseasiassa kauniisti virtaava joki. Kun vain puhtaana pysyis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 00:36

En minä sillasta palasta tarvitse, muistoja sieltä ei minulle ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 08:04

Ei ole minkäänlaisista muureista, eikä silloista palasia. Jos Israelin maahan pääsisin, ottaisin pieneen pulloon Jordanin vetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 08:44

Viimekesän Turun reissulla näimme osan kuuluisaa myllysiltaa,olivat jo alkaneet sen purkamisen.En halua moisesta rottelosta muistooa meille.On enempikin näitten turkulaisten juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 09:26

En ostanut palasta, hyväntekeväisyyteen olisi rahat kyllä mennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 09:43

Näin paljasjalkaisenaTurkulaisena en edes mokomaa huoli ja saati viel maksaisi HEH HEH..
Etnan laavakiviä kyllä löytyy kotoani, vai viel Mylly siltaa oikeen vielkin mua naurattaa HEH HEH!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 11:31

Turussa on joskus tullut asusteltua. Niin miksei vois palan muistoja ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 12:09

no jos oisin ilmasex saanut oisin voinutkin ottaa, mutta en ole siellä silloin ollut kyyrämäs moista sementtipalaa vaan ohi kiitäny vauhdilla ... 50 km tunnis tai 40... jotta ei siinä vauhdis ois sementinpalasta kiinikkään saanut ... mut oiskos siitä ollutkaan pitkä aikasex ilox , kun ois murentunut varmaankin ajanoloon .. no enpäs tiedä varmuudella sanoa on vain oma mielikuva siitä sillasta tai sementinpalasta :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 19:11

Eipä ole ostoslistallani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2010 - 21:46

Mitähän minä sillä tekisin. Ei mahtuisi koristamaan kirjahyllyä eikä pihassa ole edes puroa jonka yli sen pienellä lisärakentamisella sijoittaisin.