Minkälaiset ovat olleet sinun omat häät??

Minut on vihitty kirkossa ja oli isot tanssihäät.

Avainsanat: omat häät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.09.2010 - 21:14

Kauniit koti häät. Tyttäreni soitti pianolla kesäillanvalssia .Sama pappi kastoi 3 yhteistä lastamme ja vihki.Lähimmäiset paikalla.

Kysyjän kommentti

Oli todella kaunista..ikimuistoinen varmaan..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.09.2010 - 21:05

Hyvin pienet kauniit vaatimattomat, mutta rakkauden täyttämä hetki.
Säilyy hyvin rakkaana muistissani, nyt kun rakkauden kohde on jo edeltä mennyt.
Toivon ja uskon, että tapaamme vielä, siellä missä ei ole aikaa on vain valoa ja rakkautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 21:08

Pienet ja intiimit. Enemmän panostettiin häämatkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 21:29

Eipä ole koskaan ollut hääjuhlia. Aikoinaan vihittiin seurakuntatalolla kahden todistajan läsnäollessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 21:37

Pienet intiimit, todistajien kesken (mutta mieheni suku päätti iskeä koko joukolla vihkitilaisuuteen)..
Kahvitettiin molempen lähimmät seuraavana päivänä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 09:52

Kirkko häät myös minulla olleet jo vuodesta 1981 asti. Hyvät ja ikimuistoiset häät. Kiitos siitä kuuluu anopilleni josta silloin oli suuri apu kun järjesti hääpaikan sekä tarjoilut sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 11:40

Kirkossa ja isot tanssihäät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 12:15

pienet puutarhahäät ... rakkaimpieni kanssa niitä vietettiin oiskos meitä ollut jokunen kymmen vain ja Akselin ja Elinan häävalssia tanssittiin ... oli siellä yksi kuokkavieraskin ... vaikka silloin luulin , et hän oli isäni tuttu ... mutta äitini sanoi , että tulee onnelinen avioliitto , kun on kuokkavieras talossa , jotta tässä sitä ollaan yhdessä oltu jo piitkäät ajat ... vuosi 82 oli tapamiisemme vuosi ..kihloissa olimme 12v.. ja loppu onkin avioliiton kultaista ja avoista aikaa .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 19:34

Meidän häätilaisuudessa oli ainoastaan kaksi todistajaa.Senjälkeen olimme syömässä vähän fiinimmin Hotelli Aulangolla.
Häämatka suuntautui seuraavana päivänä vintin siivoukseen.
Romantiikkaa sai vain kun luki jostain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2010 - 21:43

Tavallinen naimaliitto jonka päätteeksi juotiin kahvit anoppilassa.